Helene van den Dungen is genomineerd voor de titel Cultuurmarketeer van het jaar.
Volledig scherm
PREMIUM
Helene van den Dungen is genomineerd voor de titel Cultuurmarketeer van het jaar. © Pim Mul

Reclame maken voor een gesloten museum én een nieuwe expo regelen; Helene kan dat (en maakt kans op een prijs)

Ga er maar aanstaan: reclame maken voor een gesloten Museum Gouda. Helene van den Dungen deed het en bedacht toen de coronacrisis uitbrak ook nog doodleuk een nieuwe expositie. Ze is nu genomineerd als cultuurmarketeer van het jaar. 

  1. Astrid verloor in drie maanden tijd haar blonde lokken door ziekte en doorbreekt taboe op Twitter

    Astrid verloor in drie maanden tijd haar blonde lokken door ziekte en doorbreekt taboe op Twitter

    Wanneer haar dochter in de auto naar de Ikea in tranen uitbarst, weet Astrid dat het menens is. ,,Mam, je hebt een hele kale plek!” Een paar dagen later krijgt ze de diagnose Alopecia Areata. Een auto-immuunziekte waar je haar van uitvalt. Na een jaar van radiostilte over de diagnose, spreekt Astrid zich voor het eerst uit op Twitter. ,,Als je een kaal iemand ziet, denk je al snel aan kanker. Dat is zeker niet altijd zo.”