ANP
Volledig scherm
PREMIUM
© ANP

Bistroo.nl gaat strijd aan met Thuisbezorgd.nl: 'Nieuwkomer kan daar nooit tegenop’

BestelreuzenHet nieuwe bezorgplatform Bistroo.nl wil het opnemen tegen gevestigde platformen als Thuisbezorgd.nl en Deliveroo. Koninklijke Horeca Nederland (KHN) heeft hoge verwachtingen, maar of consumenten er warm voor lopen is nog de vraag.

5 reacties

  • ton geen

    1 maand geleden
    @marieke Huurman thuisbezorgd is geen amerikaans bedrijf, begonnen in denemarken hoofdkwartier in londen en met grote nederlandse inbreng. Maar als het kan moet je inderdaad gewoon bij restaurant zelf bestellen of bij http://thuisuiteten.nl
  • E Hernández

    1 maand geleden
    Wel zo handig om te bestellen via een makkelijke app met veel aanbod ipv bellen / onwennige website. En dan mag het best een paar procent kosten (5%). Daar doe je het zelf niet voor. Behalve de groten. Hopelijk gaan we massaal over naar dit soort socialere initiatieven zodat de winst ook goed terechtkomt.
  • Marieke Huurman

    1 maand geleden
    Bestellen via Thuisbezorgd e.d. is gewoon gemakzucht. Ff website van ondernemer opzoeken en je helpt echt de ondernemer en geen aandeelhouder in bv de USA die hier niks brengt en niemand wat gunt. Ik zal dus ook nooit via Bistroo bestellen want ook die 5% hoort bij de ondernemer te komen. Dat zijn diegenen die het werk doen!
  • ineke Rendering

    1 maand geleden
    Dat doen wij ook, Dolly
  • Dolly J. de Groot

    1 maand geleden
    Dolly J. de Groot Ik bestel alles gewoon bij de horecaondernemers zelf. Hierdoor hoeven zij geen deel van hun opbrengsten af te dragen en houden ze hun winsten voor zichzelf. Liefs Dolly