De luxebox die de traditionele proeverij in het belevingsmuseum vervangt.
Volledig scherm
De luxebox die de traditionele proeverij in het belevingsmuseum vervangt. © RV

Chocolademuseum geeft luxe chocoladedozen weg vanwege corona

koken & etenMet 132.500 bezoekers in zijn eerste jaar zette Chocolate Nation zich op de kaart als belevingsmuseum. Vanaf dit weekend is de coronasluiting voorbij met een aantal aanpassingen als gevolg. Zo is de proefsessie als afsluiter van een bezoek weggevallen en krijgt iedereen een luxebox met twaalf smaken van chocolade mee naar huis.

  1. Irritatie over reclame vitaminepreparaat: nieuwe producent ‘achtervolgt’ klanten in spe overal
    Koken & Eten

    Irritatie over reclame vitamine­pre­pa­raat: nieuwe producent ‘achter­volgt’ klanten in spe overal

    De vitaminecapsules van Vitaepro zijn inmiddels een jaar op de markt, maar in mei is de Zweedse producent met een agressieve reclamecampagne begonnen. Het bedrijf weet zich nu al verzekerd van een groep geïrriteerde consumenten, want wie maar een flintertje belangstelling toont, krijgt meteen cookies geplaatst. Daardoor duiken advertenties op de websites die ze bezoeken telkens op. Niet verboden, wel irritant.