Openingsframe van de nieuwe reclamefilm voor Coca-Cola.
Volledig scherm
Openingsframe van de nieuwe reclamefilm voor Coca-Cola. © Coca-Cola

Coca-Cola roept op tot ‘een beter normaal’ in eerste campagne sinds coronacrisis


koken & etenCoca-Cola lanceert vandaag voor het eerst sinds de start van de coronapandemie een nieuwe reclamecampagne. In tijden van zware thema’s als Covid-19 en Black Lives Matter roept het bedrijf op tot openheid met de slogan ‘Open Like Never Before’, open als nooit tevoren.

  1. 1,1 miljoen Kopen zonder kijken-kijkers zien hoe Lumanda twijfelt Urk te verruilen voor onprettig huis in Almere
    Update

    1,1 miljoen Kopen zonder kij­ken-kij­kers zien hoe Lumanda twijfelt Urk te verruilen voor onprettig huis in Almere

    Het is tijd om te gaan. Dat waren de woorden van Lumanda en Marloes gisteravond in Kopen zonder kijken, zo zagen 1,1 miljoen mensen. Het stel klapte zowat uit hun huis op Urk, maar een woning vinden bleek niet zo makkelijk te zijn. En toen er dan eindelijk een paleisje in Almere gevonden was voor de dames, sloeg de paniek bij Urker Lumanda toe. ,,Ik voel me niet thuis”, constateerde ze.