Openingsframe van de nieuwe reclamefilm voor Coca-Cola.
Volledig scherm
Openingsframe van de nieuwe reclamefilm voor Coca-Cola. © Coca-Cola

Coca-Cola roept op tot ‘een beter normaal’ in eerste campagne sinds coronacrisis


koken & etenCoca-Cola lanceert vandaag voor het eerst sinds de start van de coronapandemie een nieuwe reclamecampagne. In tijden van zware thema’s als Covid-19 en Black Lives Matter roept het bedrijf op tot openheid met de slogan ‘Open Like Never Before’, open als nooit tevoren.

  1. Radioman én cocktailliefhebber Jurgen van den Berg deelt toptips: ‘Cocktail is schilderijtje van vloeistoffen’
    PREMIUM
    Koken & Eten

    Radioman én cocktail­lief­heb­ber Jurgen van den Berg deelt toptips: ‘Cocktail is schilderij­tje van vloeistof­fen’

    Hij is absoluut géén pro in het maken van cocktails, benadrukt hij, maar slechts een ‘hobbyshaker’. Eentje die ijsblokjes gewoon met z’n hand pakt in plaats van met een ijsblokjestang, maar wél eigenaar is van een ‘jigger’ (een maatbekertje) en een cocktailbijbel. Drie cocktailrecepten voor de zomer van radiopresentator Jurgen van den Berg uit Utrecht.