De paginagrote advertentie van Dirk die onder meer in het AD heeft gestaan.
Volledig scherm
De paginagrote advertentie van Dirk die onder meer in het AD heeft gestaan. © AD

Dirk is prijzenoorlog begonnen: ‘De verschillen worden steeds groter’

Koken & etenSupermarktketen Dirk is een prijzenslag begonnen. Na wekenlang de eigen lage prijzen als het 'nieuwe normaal’ te hebben aangeduid, vergelijkt Dirk de kassabon nu met die van Albert Heijn en Jumbo. De boodschap is duidelijk: bij Dirk ben je goedkoper uit.

  1. Boze schoolbrief na stiekem airfryen in de klas gaat viral: ‘We kunnen hier niet om lachen’

    Boze school­brief na stiekem airfryen in de klas gaat viral: ‘We kunnen hier niet om lachen’

    Een christelijke, middelbare school in Rotterdam staat in het middelpunt van de belangstelling nadat een boze brief van de school, gericht aan enkele ouders, op het internet is beland. In de brief uitten docenten van de Melanchthon Mavo Schiebroek kritiek op een groepje leerlingen dat in het klaslokaal snacks had bereid in een airfryer. ,,Wij kunnen er niet om lachen en zullen bij een volgende keer schorsen.”