Voedingscentrum juicht om wateractie Ronaldo: ‘Hier kan ons marketingbudget niet tegenop’

VIDEODe actie van de Portugese voetbalvedette Cristiano Ronaldo om bij een persconferentie twee colaflesjes aan de kant te schuiven en water te promoten, kan rekenen op gejuich bij het Voedingscentrum. Al jaren proberen ze Nederland aan het water te krijgen, maar makkelijk is dat niet. ,,Hier kan ons marketingbudget niet tegenop.”

41 reacties

  • Mike Ter Voert

    1 jaar geleden
    Die jongen moet niet zo uit de hoogte doen, ja hij kan een balletje trappen. Maar je bent echt niet meer dan een poppetje op deze aardbol net zo als iedereen hiero
  • Sander Linden

    1 jaar geleden
    Topactie van Ronaldo !! En wat ie met de rest van zijn spaargeld doet mag tie helemaal zelf weten !! Het is immers zijn geld hahaha !! En waar hij nog meer wel of niet reclame voor maakt....daar heeft hij ook zijn redenen voor !! Of niet !!!
  • Kevin Hinten

    1 jaar geleden
    Ronaldo is een legende. Water drinken, het gezondste drankje. En nu met die tropische warmte is het ook belangrijk om water te drinken.
  • Tijn Bakpao

    1 jaar geleden
    Meneer Ronaldo maakte paar maanden geleden nog reclame voor een gigantische bucket fried chicken van KFC.
  • Van Rossem

    1 jaar geleden
    Maar wel de nieuwe nieuwe Ferrari bezitten en nog zo'n tien andere benzine slurpers.Verdiend met sponsorgelden die ook niet al te netjes zijn.
  1. 
Nieuwe trend in restaurant-land: kom maar binnen zonder reservering
    Koken & Eten
    28

    Nieuwe trend in restaurant-land: kom maar binnen zonder reserve­ring

    Op een gemiddelde vrijdag of zaterdag zitten alle restaurants vol. Reserveren is een must bij de betere restaurants en dus zit er weinig anders op dan naar de supermarkt lopen of een broodje hamburger halen bij de gele M. Of toch niet? Foodtrendwatcher Gijsbregt Brouwer ziet in het buitenland én ook in Nederland een nieuwe trend: walk-ins only. Dat is Engels voor: kom maar aanwaaien, hier hoef je niet te reserveren.