Volledig scherm
Foto zoals Weight Watchers publiceerde op zijn website.

Weight Watchers schrapt ‘voor’- en ‘na’-foto’s

Gezond eten is niet een kwestie van beginnen, er middenin zitten en afsluiten. Dat valt niet samen te vatten met zo-dik-was-ik-eerst en kijk-mij-nu. Daarom schrapt Weight Watchers met het vermelden van de woorden voor en na op hun promotiefoto’s, zo heeft het bedrijf bekendgemaakt.

,,We willen een gezonde levensstijl promoten, zonder begin, midden of einde’’, aldus een woordvoerder. ,,Weight Watchers wil een merk zijn dat een partner is voor zijn leden, op welk punt ze zich ook bevinden in hun weg naar zo’n gezondere levensstijl.’’ De foto’s met een vollere versie en een slankere versie van de klanten blijven wel in gebruik, alleen de vermelding verdwijnt, benadrukt de woordvoerder.

Overigens helpt het afslankbedrijf nog altijd mensen ‘een betere versie’ van zichzelf te maken, zo valt op de Nederlandse website te lezen. Ook helpt Weight Watchers het behalen van een streefgewicht.

,,We gaan onze leden uiteraard niet ontmoedigen om te tonen waar zij vandaag staan vandaag ten opzichte van waar ze aan het begin stonden, maar wanneer ze het hebben over de weg die ze hebben afgelegd dan gaat het over de momenten in hun leven’’, zo luidt de verklaring. 

Klik hier voor video’s met handige keukentips, snelle trucs en makkelijke recepten.

poll

Wat heeft jouw voorkeur?

Wat heeft jouw voorkeur?

  • Italiaans diner in restaurantje (68%)
  • All-inclusive buffet met ruime keuze (22%)
  • Om het even (10%)
13819 stemmen