Volledig scherm
© ROBIN UTRECHT

Patiënt betaalt prijs voor plannen Zorginstituut

OpinieVoorzitter Wijma van Zorginstituut Nederland vindt het schrappen van onzinnige zorg beter voor patiënten, (AD 5-10). Clémens Ross-Van Dorp, Michael Rutgers, Frank Weller en Els Weersink reageren.

  1. Ikea overladen met klachten over slechte service: ‘Het frustreert en spijt ons’
    PREMIUM

    Ikea overladen met klachten over slechte service: ‘Het frustreert en spijt ons’

    Producten die niet of kapot worden geleverd, het achterblijven van terugbetalingen en een klantenservice die van de aardbodem verdwenen lijkt. Het regent al weken honderden klachten over Ikea. Het woonwarenhuis herkent de geschetste situatie en wijst naar de ‘ongekend hoge vraag naar producten’. ,,De huidige coronasituatie vraagt ongekend veel van onze operatie en brengt grote uitdagingen met zich mee”, meldt een woordvoerder.
  1. Jeugdwerker Rania probeert rust te bewaren vanaf haar scooter
    Play

    Jeugdwer­ker Rania probeert rust te bewaren vanaf haar scooter

  2. Argentijnen vechten tegen gigantische bosbranden
    Play

    Argentij­nen vechten tegen giganti­sche bosbranden