Weer schrijft Rutte open brief aan alle Nederlanders: ‘we moeten ons land beschermen’

De VVD trapt de verkiezingscampagne voor de Provinciale Staten vandaag af met een paginagrote krantenadvertentie van partijleider Mark Rutte. Opvallend is dat in die advertentie de naam VVD helemaal niet voorkomt. De advertentie is een open brief van Rutte aan ‘al die gewone normale mensen’, die hij in de tekst oproept om Nederland te beschermen.

1. Waarom vriendschappen verwateren na één jaar corona: ‘Wat te veel inspanning kost, overleeft niet’
    PREMIUM

Waarom vriend­schap­pen verwateren na één jaar corona: ‘Wat te veel inspanning kost, overleeft niet’

Een jaar corona drukt op onze sociale relaties. Contact houden met vrienden voelt lastiger dan ooit, want na een jaar teren op videocalls, appjes en wandelafspraken, slaat de vermoeidheid en verslagenheid toe. Twee psychologen lichten toe waar die sociale vermoeidheid vandaan komt en of we daar na corona nog vanaf komen. ,,We concentreren onze energie nu op de vriendschappen die ons het meeste opleveren.”
  1. Baudet: 'Moeten af van het idee dat iedereen maar hoogopgeleid moet zijn'
    Play

Baudet: 'Moeten af van het idee dat iedereen maar hoogopge­leid moet zijn'

2. Segers over voltooid leven: 'Mensen op humane manier helpen is plicht samenleving'