Linda Schrijver (37) maakt het ene na het andere gepersonaliseerde mondmasker. ,,Je merkt dat het gebruikt wordt om reclame te kunnen maken.’’
Volledig scherm
PREMIUM
Linda Schrijver (37) maakt het ene na het andere gepersonaliseerde mondmasker. ,,Je merkt dat het gebruikt wordt om reclame te kunnen maken.’’ © Cor de Kock

Borduurster Linda komt om in de bestellingen: ‘Gepersonaliseerde mondkapjes zijn big business’

Nederland heeft het mondkapje al maanden omarmd als mode-item van 2020. Maar in de Drechtsteden en Gorinchem gaan ondernemers een stap verder. Het masker wordt maar wat graag gebruikt als reclamebord, ziet de Gorcumse borduurster Linda Schrijver (37). Zij komt om in de bestellingen.

  1. 'Rutte mist droom voor volgende generatie'
    Play

    'Rutte mist droom voor volgende generatie'

  2. Hubert Bruls: Versoepelen kan ook in kleine stapjes
    Play

    Hubert Bruls: Versoepe­len kan ook in kleine stapjes

Rivierenland