Volledig scherm
Brand in garage in Veen. © Erik Haverhals | Foto Persbureau Midden Brabant

Frietpan in brand in garage in Veen

Aan de Hubertus Schreuderhof in Veen heeft brand gewoed in een garage. De brand was ontstaan door een frietpan. 

De garage, waar ook veel fietsen stonden, raakte flink beschadigd door de brand. 

De brandweer controleerde ook het dak om te zien of de brand daar schade aan had gericht. De garage moest worden geventileerd.

Elke ochtend up-to-date met het laatste nieuws uit Veen en omstreken? Schrijf je hier in!