Volledig scherm
PREMIUM
Bij de opening van het kantoor van Citymarketing Roosendaal aan de Markt was de nieuwe roos van de stad al te zien. © Henk den Ridder

Citymarketing moet de spil zijn in de promotie van Roosendaal

ROOSENDAAL - Dat het in het eerste jaar van Citymarketing Roosendaal niet goed is gegaan, daar is de plaatselijke politiek het wel over eens. Goed dat de club met de nieuwe directeur Sandra Versteegen een frisse doorstart maakt, vindt wethouder Lok. 

Volledig scherm
Sandra Versteegen, directeur van Citymarketing Roosendaal. © Pix4Profs/Peter van Trijen

Citymarketing Roosendaal moet nu wel de regie nemen en zorgen dat Roosendaal op een eenduidige manier wordt gepromoot.

Want daar schort het nu aan, bleek donderdag tijdens de vergadering van de raadscommissie. Robert Breedveld (CDA) somde meerdere organisaties op die in de binnenstad van Roosendaal actief zijn met een eigen promotiebudget, zoals de VVV, ondernemersvereniging Collectief Roosendaal en de gemeente zelf. ,,Op het kantoor van Citymarketing is het nieuwe logo van Roosendaal te zien, maar vlakbij, op het kantoor van de VVV zit nog steeds de oude roos", wist Breedveld te melden.