Volledig scherm
Nieuwe campagne voor studenten in Roosendaal. © Roosendaal City Marketing

Roosendaal heet nieuwe studenten weer warm welkom

ROOSENDAAL - In het schooljaar 2019-2020 kleuren studenten de stad Roosendaal opnieuw. Maandag is de nieuwe campagne van Roosendaal City Marketing van start gegaan waarmee nieuwe studenten welkom worden geheten in de stad.

Met de campagne laat City Marketing vooral zien wat de studenten in hun vrije tijd in Roosendaal kunnen gaan doen. 

‘In navolging van de succesvolle campagne van vorig jaar worden zij ook nu welkom geheten. Dit jaar beginnen er bijna 1.850 nieuwe studenten aan hun hbo- of mbo-opleiding', laat het bureau City Marketing weten. Elke nieuwe student krijgt een welkomstpakket met onder andere een drinkfles met het logo van Roosendaal Citymarketing. 

Online platform

Ook ontvangen ze een boekje met tips en een ‘Roosendaalse Bucketlist’ van activiteiten die ze nog willen of kunnen doen. Roosendaal City Marketing wil dat studenten kennismaken met de stad en dat zij zich hier welkom en thuis voelen. Via het online platform ‘Studeren in Roosendaal’ op Facebook krijgen studenten informatie en worden zij geattendeerd op acties en evenementen in de stad. Daarbij werkt Roosendaal Citymarketing samen met de scholen en gemeente.

Quote

Voor de ontwikke­ling van de stad zijn studenten, jonge talentvol­le mensen, in meerdere opzichten zeer belangrijk

Roland Jurriëns, Roosendaal City Marketing

Directeur Roland Jurriëns van City Marketing: ,,Voor de ontwikkeling van de stad zijn studenten, jonge talentvolle mensen, in meerdere opzichten zeer belangrijk. Daarom willen wij hen verleiden, boeien en uiteindelijk binden aan Roosendaal.”

Anti-kater

In samenwerking met de winkeliers en horeca uit de stad zijn er het hele schooljaar acties voor studenten. Zo kunnen ze voor 5 euro een anti-kater tosti met cappuccino halen bij het Wapen van Roosendaal en krijgen ze korting bij Krazy Kangaroo en Kart Centre Roosendaal. Meer acties op de website