Volledig scherm
De slachtoffers werden met ambulances naar het ziekenhuis gebracht © anp

Bewoners in Charlois onwel door koolmonoxide

Aan de Mijnsherenlaan in Rotterdam-Charlois zijn maandagavond acht bewoners onwel geworden door koolmonoxide (CO). Ze werden ter controle per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis.

Door de brandweer werd in één woning een te hoog gehalte van het geurloze maar levensgevaarlijke gas gemeten. Waardoor de koolmonoxide was vrijgekomen, werd gisteravond nog uitgezocht. De Veiligheidsregio meldt dat in de naast- en bovengelegen woningen geen CO is gemeten.

Algemeen Dagblad gebruikt je persoonsgegevens om deze reactie te kunnen plaatsen. Meer informatie vind je in ons privacy statement

In samenwerking met indebuurt Rotterdam