Een nieuwe campagne moet Rotterdammers bewustmaken van de effecten van het stoken van hout.
Volledig scherm
PREMIUM
Een nieuwe campagne moet Rotterdammers bewustmaken van de effecten van het stoken van hout. © Getty Images

Cabaretier Richard Groenendijk gezicht van Rotterdamse campagne tegen overlast houtstook

Cabaretier Richard Groenendijk is het gezicht van de Rotterdamse campagne tegen overlast van houtrook. De campagne ‘Wat loop je nou te stoken’ begint vandaag en moet Rotterdammers bewustmaken van de effecten die houtkachels, open haarden en vuurkorven hebben op de luchtkwaliteit en gezondheid.

In samenwerking met indebuurt Rotterdam

  1. Samenvatting: Sparta Rotterdam - Willem II
    Play
    PREMIUM
    VIDEO

    Samenvat­ting: Sparta Rotterdam - Willem II

    28 februari
  2. Indrukwekkend! Zo kwam de Kuip vol te liggen met spandoeken
    Play

    Indrukwek­kend! Zo kwam de Kuip vol te liggen met spandoeken

Rotterdam