‘Where everybody knows your name. And they’re always glad you came.’ Bij het modehuis van Dick Tuinenburg, al bijna een eeuw oud, grossieren ze in het warme gevoel van de tv-serie Cheers.
Volledig scherm
PREMIUM
‘Where everybody knows your name. And they’re always glad you came.’ Bij het modehuis van Dick Tuinenburg, al bijna een eeuw oud, grossieren ze in het warme gevoel van de tv-serie Cheers. © Frank de Roo

Ondernemer Dick doet eigenlijk alles verkeerd, toch blijven zijn klanten komen: ‘Ik doe alles op gevoel’

Made in 010Volgens marketing-specialisten doet Dick Tuinenburg (55) zo’n beetje alles verkeerd. Zijn gelijknamige modehuis heeft geen website, doet niet aan online-verkoop en richt zich evenmin op een bepaalde markt, klant of product. Toch schrijft het in 1930 opgerichte familiebedrijf nog altijd zwarte cijfers én is derde generatie Dick vastbesloten zijn IJsselmondse ‘winkel van Sinkel’ naar het 100-jarig jubileum toe te leiden. 

In samenwerking met indebuurt Rotterdam

Rotterdam