De foodtruck van Crêppies.
Volledig scherm
De foodtruck van Crêppies. © Crêppies

Regiobedrijven maken kans op titel slechtste slogan 2016

De Vlaardingse pannenkoekenbakkers van Crêppies lachen zich suf: met hun slogan We're full of crêpe zijn ze in de race voor de slechtste slogan van 2016. Ze hebben concurrentie van onder andere de Rotterdamse koffie- en snackcorner Aad Kentie.

In samenwerking met indebuurt Rotterdam

  1. Marieke Elsinga maakt haar debuut als metselaar
    Play

    Marieke Elsinga maakt haar debuut als metselaar

  2. Pieter streamt 10 uur lang het Efteling-deuntje: 'Het wordt een lange zit'
    Play

    Pieter streamt 10 uur lang het Efteling-deun­tje: 'Het wordt een lange zit'

Rotterdam

Poll

Het is terecht dat agenten ondanks racistische berichten in besloten appgroep hun baan mogen houden

Het is terecht dat agenten ondanks racistische berichten in besloten appgroep hun baan mogen houden

  • Eens (48%)
  • Oneens (52%)
5474 stemmen