Kunstwerk van Tymon de Laat op de Kruiskade in Rotterdam. Rotterdam presenteert zich als bestemming voor toeristen die van rauwe steden houden.
Volledig scherm
PREMIUM
Kunstwerk van Tymon de Laat op de Kruiskade in Rotterdam. Rotterdam presenteert zich als bestemming voor toeristen die van rauwe steden houden. © Iris van den Broek

Rotterdam richt zich op de avontuurlijke toerist die verder kijkt dan de Markthal

Rotterdam hoedt zich voor massatoerisme. De stad mikt op vakantiegangers die de wijken in trekken, op zoek naar het échte Rotterdam. Vanmiddag is de presentatie van deze toeristische visie. 

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    21

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.

In samenwerking met indebuurt Rotterdam

Rotterdam