Mensen die last hebben van vliegtuigherrie haken na een jaar klagen vaak af/
Volledig scherm
PREMIUM
Mensen die last hebben van vliegtuigherrie haken na een jaar klagen vaak af/ © ANP

Vliegtuigklagers zijn vaak maar een jaar actief, de DCMR wil weten waarom

Mensen die klagen over vliegtuigoverlast, doen dat vaak een jaar lang om daarna af te haken. Het gaat om maar liefst tweederde van de melders die contact opnemen met de DCMR, blijkt uit het jaarverslag over 2020. De Milieudienst Rijnmond gaat daarom onderzoek doen naar de beweegredenen van klagers.

  1. Opluchting voor fietsers Maasboulevard: gemeente verwijdert gevaarlijke ‘tarzanbochten’
    PREMIUM

    Opluchting voor fietsers Maasboule­vard: gemeente verwijdert gevaarlij­ke ‘tarzan­boch­ten’

    Natte handjes en dito rug krijg je er van als fietser: die dekselse ‘tarzanbochten’ in het fietspad op de Rotterdamse Maasboulevard. Stuur je wel goed, raak je geen tegenligger en o ja, ook nog op de auto’s letten die vaak veel te hard van en naar het tankstation gassen. Maar de vlag kan uit: de bochten zijn zo goed als rechtgetrokken en auto’s moeten nu als een slak over de verhoogde op- en afrit.

In samenwerking met indebuurt Rotterdam

Rotterdam