Bezorging van
uw krant

Heeft u problemen bij het inloggen van de digitale krant? Controleer in uw account of het juiste abonnementsnummer is gekoppeld. U kunt uw abonnementsnummer vinden op uw factuur of bij uw online bankoverzicht. Het is belangrijk dat het juiste account is gekoppeld aan uw abonnement. Door uit te loggen en opnieuw in te loggen met het correcte account zou het inlogprobleem verholpen moeten zijn. Let op: "Vanwege een extra service kan het zijn dat u tijdelijk gebruik heeft gemaakt van de digitale krant. Controleer of uw abonnement wel toegang geeft tot deze productvorm."

Heeft u geen krant, bijlage of een verkeerde krant ontvangen?

De bezorgtijden

Het AD wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur bezorgd en op zaterdag voor 08.00 uur. Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.

Krant niet ontvangen?

Is uw krant niet bezorgd? Heeft u een verkeerde krant ontvangen? Of mist u een bijlage? Onze excuses hiervoor. U kunt uw melding direct doorgeven, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren. Bezorgmelding doorgeven.

Direct na uw melding ontvangt u per email een bevestiging met alle informatie. Enkel wanneer u geen of een beschadigde krant heeft ontvangen, schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. De digitale krant van de staat van maandag tot en met zaterdag vanaf 6.00 uur ’s ochtends al voor u klaar. 

Bezorgklacht doorgeven
Abonnementsvoorwaarden Abonnementsvoorwaarde Voorwaarde Klacht Klagen