Bezorging van
uw krant

Wij geven 100.000 Star Wars magazines weg! Klik en reserveer. 

Heeft u geen krant, bijlage of een verkeerde krant ontvangen?

 

De bezorgtijden

De AD ochtendeditie wordt op maandag tot en met vrijdag voor 07.00 uur bezorgd en op zaterdag voor 07.30 uur. De AD middageditie wordt op maandag tot en met vrijdag voor 18.00 uur bezorgd en op zaterdag voor 13.00 uur. Voor de Waddeneilanden gelden andere bezorgtijden.

Krant niet ontvangen?

Is uw krant niet bezorgd? Heeft u een verkeerde krant ontvangen? Of mist u een bijlage? Onze excuses. Geef het dan hier aan ons door. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan de distributie-afdeling, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

Direct na uw melding ontvangt u per email een bevestiging met alle informatie.

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u heeft ontvangen.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. Heeft u een ochtendkrant? De digitale krant van de staat van maandag tot en met zaterdag vanaf 6.00 uur ’s ochtends al voor u klaar. Heeft u een middagkrant? Dan staat uw krant van maandag tot en met vrijdag om 15.00 uur en zaterdag om 13.00 uur voor u klaar.

Bezorgklacht doorgeven
Abonnementsvoorwaarden Abonnementsvoorwaarde Voorwaarde Klacht Klagen

Veelgestelde vragen

U ontvangt een bevestiging van uw aanvraag en een bevestiging van de startdatum van uw abonnement in uw welkomstemails. In de eerste email staan uw inloggegevens vermeld. In de tweede email wordt aangegeven wanneer u uw eerste krant kunt verwachten.

Met een abonnement plus digitaal lezen heeft u onbeperkt toegang tot alle digitale producten van het AD, waaronder de digitale krant op pc/mac, tablet en smartphone. Van maandag tot en met zaterdag staat de digitale krant vanaf 6 uur ’s morgens voor u klaar. Zo beschikt u via onze website en apps 24 uur per dag over het laatste nieuws, achtergronden en alle extra's op het beeldscherm van uw keuze.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Het AD is de enige landelijke krant met 7 regionale titels 18 lokale edities.  Met het AD bent u op de hoogte van al het nieuws: het wereldnieuws, het landelijk nieuws en alles wat in uw eigen buurt gebeurt.

  • Landelijk: In heel Nederland
  • Rotterdam Dagblad: Rotterdam Stad, Rotterdam Oost, Voorne Putten, Waterweg, Hoeksche Waard
  • Haagsche Courant: Den Haag Stad, Westland, Delft, Zoetermeer
  • Utrechts Nieuwsblad & AD Amersfoortse Courant: Utrecht Nieuwsblad, Utrecht Stad, Utrecht Oost, Utrecht Zuid, Amersfoortse Courant
  • Groene Hart: Gouda, Alphen a/d Rijn, Woerden
  • De Dordtenaar & Rivierenland: De Dordtenaar, Rivierenland

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Het is mogelijk om een editie te ontvangen uit een andere regio dan waar u woont. Dit kan echter alleen via de post. Dat betekent dat u uw dagblad een dag later ontvangt en u extra portokosten betaalt van €0,55 per krant. Deze kosten worden automatisch meegenomen in uw abonnementsprijs. Kiest u voor deze opties dan is uw abonnementsprijs hoger dan het reguliere tarief. Digitaal zijn alle regionale edities en de landelijke editie voor u beschikbaar.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Maak van een niet of te laat bezorgde krant een melding. Ook als u een verkeerde krant heeft ontvangen, verzoeken wij dit te melden. Dit kan telefonisch 088 - 050 5055 of via uw profiel als u ingelogd bent. Een correcte bezorging heeft onze hoogste prioriteit, uw melding helpt ons bij het herstellen van een bezorgfout. Als u vaker klachten heeft, dan doen we een onderzoek naar de bezorgsituatie. De Bezorgservice zal dan op korte termijn contact met u opnemen om bij u te informeren of de bezorging is verbeterd.

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u hebt ontvangen.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. Heeft u een ochtendkrant? De digitale krant van de staat van maandag tot en met zaterdag vanaf 6.00 u ’s ochtends al voor u klaar. Heeft u een middagkrant? Dan staat uw krant van maandag tot en met vrijdag om 15.00 uur en zaterdag om 13.00 uur voor u klaar.

Log in met uw AD Profiel. Om snel te melden dat u geen krant, bijlage of verkeerde krant hebt ontvangen. Lees direct na de melding uw gemiste krant digitaal.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Alle meldingen over problemen met bezorging worden direct doorgegeven aan onze distributie-afdeling. De bezorger van uw krant ziet deze klachten meteen ook op zijn looplijst. De meeste problemen zijn dan ook de volgende dag weer verholpen. Heeft u een ochtendkrant? Maak dan voor 11.00 uur een melding. Zodat we tijd hebben om alle meldingen te verzamelen voor de looplijst van de volgende dag. Heeft u een middagkrant? Maak dan na 18.00 uur een melding.

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u hebt ontvangen.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. Heeft u een ochtendkrant? De digitale krant van de staat van maandag tot en met zaterdag vanaf 6.00 u ’s ochtends al voor u klaar. Heeft u een middagkrant? Dan staat uw krant van maandag tot en met vrijdag om 15.00 uur en zaterdag om 13.00 uur voor u klaar.

Log in met uw AD Profiel. Om snel te melden dat u geen krant, bijlage of verkeerde krant hebt ontvangen. Lees direct na de melding uw gemiste krant digitaal.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Bel dan even de Klantenservice via 088 – 0505 050. Van maandag tot en met vrijdag zitten we van 8.00-17.00 uur voor u klaar. Op basis van uw postcode kunnen wij u precies vertellen welke editie van AD u ontvangt op uw adres.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Onze excuses. Naar aanleiding van meerdere herhalingen van bezorgklachten binnen één week zal wederom contact worden opgenomen met de distributie-afdeling. We doen er alles aan om de bezorging binnen zeven werkdagen te verbeteren en wij nemen telefonisch contact op om de voortgang te bespreken. Maar ook omdat we willen weten of uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld.

Na het doorgeven van uw melding schuift uw eerstvolgende betaling met een bezorgdag op. Omdat u natuurlijk alleen hoeft te betalen voor de kranten die u hebt ontvangen.

U heeft altijd direct toegang tot de digitale krant. Heeft u een ochtendkrant? De digitale krant van de staat van maandag tot en met zaterdag vanaf 6.00 u ’s ochtends al voor u klaar. Heeft u een middagkrant? Dan staat uw krant van maandag tot en met vrijdag om 15.00 uur en zaterdag om 13.00 uur voor u klaar.

Log in met uw AD Profiel. Om snel te melden dat u geen krant, bijlage of verkeerde krant hebt ontvangen. Lees direct na de melding uw gemiste krant digitaal.

Hebt u nog vragen? Dan kunt u maandag tot en met vrijdag van 8.00-19.00 uur en zaterdag van 8.00-13.00 uur altijd even contact opnemen met onze Bezorgservice 088 – 0505055. 

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Alle schademeldingen en ongevallen worden door ons Distributie bedrijf in behandeling genomen. Voor meer vragen hierover kunt u van maandag tot en met vrijdag van 8.00-17.00 uur telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice via 088 – 0505 050.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Uw krant bereikt de Waddeneilanden via veerboten. Voor de bezorging zijn we dus afhankelijk van de aankomsttijden. Daardoor wordt AD op de Waddeneilanden later bezorgd dan in de rest van Nederland. De uiterste bezorgtijden voor de Waddeneilanden kunt u hieronder vinden.

Texel: maandag t/m zaterdag uiterlijk 9.30 uur.
Terschelling: maandag t/m zaterdag uiterlijk 12.00 uur.
Ameland: maandag t/m zaterdag uiterlijk 11.00 uur.
Vlieland: maandag t/m zaterdag uiterlijk 13.00 uur.
Schiermonnikoog: maandag t/m zaterdag uiterlijk 14.00 uur.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.