Contact opnemen
met Klantenservice

Sinds vandaag kunt u een bezorgmelding op zaterdag aan ons doorgeven vanaf 9.00 uur in de ochtend (voorheen was dit 8.00 uur). Doordeweeks blijft dit 7.00 uur. 

Wilt u meer informatie over deze wijziging? Hiervoor gaat u naar onze veelgestelde vragen over de bezorging.

 

Bezorgservice

Geef online of telefonisch uw bezorgmelding door

Online

Meldingen of klachten over de bezorging van uw krant kunt u 24 uur per dag doorgeven via onze website. Uw bezorgmelding wordt voor het eerstvolgende bezorgmoment doorgegeven aan distributie.

Telefonisch

U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze Bezorgservice via 088 - 050 5055. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 5-10 minuten als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.

 

 

Bel met de Klantenservice

Telefoonnummer: 088-050 5050

Geef uw wijziging online door of stel telefonisch uw vraag aan ons

Wijzigingen in uw abonnement kunt u makkelijk online doorgeven via Mijn abonnement. Heeft u een andere vraag bekijk dan onze veel gestelde vragen.

Staat uw vraag hier niet bij en heeft u hulp nodig? Neem dan contact op met de Klantenservice:
Telefoonnummer: 088-050 5050
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30- 21.00 uur*  en op zaterdagen van 09.00 tot 13.00 uur

* De Klantenservice is op werkdagen het beste te bereiken na 14:00 uur.

 

Geef uw vraag en uw gegevens zo volledig mogelijk door, zodat wij u in één keer goed van dienst kunnen zijn. U ontvangt binnen 2-5 werkdagen antwoord.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc docx.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
Bereikbaarheid Bereikbaar Bellen Telefoonnummer Telefoon Ontevreden