Contact opnemen
met Klantenservice

AD, onderdeel van DPG Media, gaat over op een nieuw abonnementensysteem. U krijgt hierdoor een nieuw abonnementsnummer en uw betalingen worden door het DPG rekeningnummer geïncasseerd. Klik hier voor meer uitleg en de veelgestelde vragen.

Bezorgservice

Geef online of telefonisch uw bezorgmelding door

Online

Meldingen of klachten over de bezorging van uw krant kunt u 24 uur per dag doorgeven via onze website. Uw bezorgmelding wordt voor het eerstvolgende bezorgmoment doorgegeven aan distributie.

Telefonisch

U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze Bezorgservice via 088 - 050 5055. Onze computer met spraakherkenning helpt u binnen 1 minuut als u uw postcode en de datum van uw niet bezorgde krant inspreekt.

 

 

Bel met de Klantenservice

Telefoonnummer: 088-050 5050 (na 12:00 uur het beste bereikbaar)

Geef uw wijziging online door of stel telefonisch uw vraag aan ons

Wijzigingen in uw abonnement kunt u makkelijk online doorgeven via Mijn abonnement. Heeft u een andere vraag bekijk dan onze veel gestelde vragen.

Staat uw vraag hier niet bij en heeft u hulp nodig? Neem dan contact op met de Klantenservice:
Telefoonnummer: 088-050 5050
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30- 21.00 uur*  en op zaterdagen van 09.00 tot 13.00 uur

*In verband met de ochtenddrukte bij de Klantenservice raden wij u aan na 12:00 uur contact met ons op te nemen. U heeft dan de meeste kans om snel geholpen te worden.

 

Geef uw vraag en uw gegevens zo volledig mogelijk door, zodat wij u in één keer goed van dienst kunnen zijn. U ontvangt binnen 2-5 werkdagen antwoord.

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc docx.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
Bereikbaarheid Bereikbaar Bellen Telefoonnummer Telefoon Ontevreden