Inloggen

Zó kun je op ad.nl inloggen of een account aanmaken

Ik zoek

U kunt het AD op verschillende manieren digitaal lezen. Het is afhankelijk van uw abonnementsvorm wat u wel of niet digitaal kunt lezen. U krijgt toegang door in te loggen met het e-mailadres en wachtwoord van uw DPG account.

Inloggen op de website
Op ad.nl kunt u inloggen door rechtsboven op het inlog-icoon te tikken. U kunt ook direct inloggen via deze link.

Inloggen in de AD app
In de AD app logt u in door eerst op 'menu' te tikken en daarna linksboven op het inlog-icoon. U kunt ook direct inloggen via deze link.

Inloggen in de Digitale krant
In de Digitale krant logt u in door in het menu op 'aanmelden' te tikken.
Hier vindt u informatie over al onze digitale producten.

Logt u voor de eerste keer in?
Activeer dan eerst uw account via de afzonderlijke mail die we u hiervoor hebben gestuurd.

Heeft u een andere vraag over inloggen?
Bekijk dan onderstaande lijst met veelgestelde vragen over 'Mijn account'.

inloggen account koppelen

Veelgestelde vragen

U kunt op de volgende manier controleren of u een AD-account heeft.

Ga naar ad.nl en klik rechtsboven op het account icoon. Klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?' . Vul uw e-mailadres in en klik op 'Nieuw wachtwoord aanvragen'. 

Krijgt u de melding ‘Het ziet er naar uit dat dit de eerste keer is dat u probeert in te loggen’, dan heeft u geen account met het opgegeven e-mailadres. Wanneer u wel een account heeft, krijgt u een e-mail waarmee uw uw wachtwoord kunt wijzigen, zodat u weer toegang krijgt tot uw account.

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar het telefoonnummer van de Klantenservice? Ga dan naar deze pagina.

Na aanvang van uw abonnement kunt u direct een account aanmaken en gebruik maken van de digitale producten van het AD. 

Heeft u al een abonnement maar nog geen account? Ga dan naar Account aanmaken en koppel direct uw abonnement. 

U kunt uw abonnement aan uw account koppelen door uw abonnementsnummer toe te voegen in uw account. Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Ga naar ad.nl en klik rechtsboven op het account-icoon. Wanneer u nog niet ingelogd bent dient u dat eerst te doen en daarna klikt u nogmaals op het account-icoon. Klik vervolgens op het tabblad 'Abonnementen' en vervolgens op 'Abonnement koppelen'. Vul uw abonnementsnummer en postcode in. Let op: uw postcode vult u in zonder spatie tussen de cijfers en letters. Klik tenslotte op 'Koppel mijn abonnement'.

Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar het telefoonnummer van de Klantenservice? Ga dan naar deze pagina.

Wordt uw abonnementsnummer niet geaccepteerd?
Waarschijnlijk maakt u gebruik van een abonnementsnummer dat nog niet actief is (toekomstig abonnement), niet meer geldig is (oud abonnement) of niet klopt.

Het abonnementsnummer vindt u in de bevestiging van uw abonnement. Deze heeft u van ons ontvangen bij de start van uw abonnement. Uw abonnementsnummer (klantnummer) staat ook bij elke afschrijving van uw bankrekening.

Wordt uw postcode niet geaccepteerd?
Vul uw postcode in zonder spatie tussen de cijfers en de letters.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Dit betekent dat uw abonnementsnummer is gekoppeld aan een account met een ander e-mailadres. Log uit, en log opnieuw in met het e-mailadres van uw account.

Weet u niet meer welk e-mailadres bij uw account hoort of is het e-mailadres niet meer actief? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Ga naar ad.nl/inloggen en klik op 'Wachtwoord vergeten?'. De link die u via e-mail ontvangt in uw inbox dient binnen een uur geactiveerd te worden. U kunt direct zelf een nieuw wachtwoord instellen en bevestigen.

Ga naar ad.nl en klik rechtsboven op het account icoon. Wanneer u nog niet ingelogd bent dient u dat eerst te doen en daarna klikt u nogmaals op het account-icoon. Klik vervolgens op het tabblad 'Account', kies 'Wachtwoord wijzigen' en volg de instructies.

Ga naar ad.nl en klik rechtsboven op het account icoon. Wanneer u nog niet ingelogd bent dient u dat eerst te doen en daarna klikt u nogmaals op het account-icoon. Klik vervolgens op het tabblad 'Account' en klik op uw oude e-mailadres. U kunt nu een nieuw e-mailadres toevoegen. Vervolgens ontvangt u een e-mail met een activatielink, hiermee bevestigt u het nieuwe e-mailadres. Tenslotte klikt u op 'Maak primair' bij het nieuwe e-mailadres in uw account. U kunt het oude e-mailadres nu verwijderen.

U kunt met uw account op maximaal 5 apparaten tegelijk inloggen.

Een abonnement kan slechts aan 1 account gekoppeld worden. 

Ga naar ad.nl en klik rechtsboven op het account icoon. Wanneer u nog niet ingelogd bent dient u dat eerst te doen en daarna klikt u nogmaals op het accounticoon. Klik vervolgens op het tabblad 'E-mail' en selecteer de nieuwsbrieven die u wilt ontvangen via de schuifjes die erachter staan.

U heeft ook altijd de mogelijkheid om u via de toegezonden nieuwsbrief af te melden, door onderaan de nieuwsbrief op ‘Afmelden’ te klikken.

Ga in de app naar 'Menu'en tik op de instellingenknop (het tandwieltje rechtsboven). Selecteer vervolgens welk type pushberichten (notificaties) u wilt ontvangen via de schuifjes die erachter staan.

AD is onderdeel van DPG Media. DPG Media maakt gebruik van de nieuwste beveiligingstechnieken. Bovendien wordt er altijd gebruik gemaakt van een beveiligde verbinding als u gebruik maakt van uw DPG Media account.

Meer details vindt u in onze gebruiksvoorwaarden en privacy statement.

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Wij helpen u graag verder.

https://youtu.be/bkSdyEo_t5U