Nieuw
abonnementensysteem

> Het AD, onderdeel van DPG Media, gaat over op een nieuw abonnementensysteem. U krijgt hierdoor een nieuw abonnementsnummer en uw betalingen worden door het DPG rekeningnummer geïncasseerd. Klik hier voor meer uitleg en de veelgestelde vragen.

 

> De acceptgiro verdwijnt per 1 maart. Betaalt u per acceptgiro? Stap over naar automatische incasso. Lees hier verder.

Wij willen u in de toekomst nog beter van dienst zijn. Daarom gaat AD, onderdeel van DPG Media, over op een nieuw abonnementensysteem Door dit nieuwe systeem kunt u straks eenvoudig, alles wat met uw abonnement te maken heeft, opzoeken en wijzigen.

Wat verandert er voor mij?

U krijgt een nieuw abonnementsnummer wat begint met een A (voorbeeld: A1000xxxxxx). Wij hebben dit nummer alvast gekoppeld aan uw online account. Daar hoeft u dus niets voor te doen. Hierdoor kunt u alle artikelen op ad.nl, inclusief de premium artikelen en de digitale krant, gewoon blijven lezen. Uw oude relatie- of abonneenummer is vanaf nu niet meer te gebruiken.

Eventuele melding van uw bank

Wij maken u erop attent dat uw betalingen vanaf een nieuw IBAN nummer worden geïncasseerd. Het nieuwe nummer van DPG Media is: NL 82 INGB 0009 0339 00. Het kan zijn dat u daar een melding over krijgt van uw bank.

Hieronder vindt u de veelgestelde vragen over dit onderwerp.

 


 
Waarom heb ik een nieuw abonnementsnummer gekregen?

De verschillende abonnement systemen van DPG Media waren verouderd en niet toekomstgericht. Daarom is besloten om over te gaan naar een nieuw abonnement systeem. Uw abonnement is ook overgegaan naar dit nieuwe systeem. Daarom heeft u een nieuw abonnementsnummer gekregen. We zetten alle abonnementen in gedeelten over naar het nieuwe systeem. Heeft u nog geen nieuwe abonnementsnummer? Dan volgt uw abonnement op een later moment.

 

Moet ik een nieuw wachtwoord maken voor het online lezen met het nieuwe systeem?

Nee, u kunt gewoon online blijven lezen met uw eigen e-mailadres en eerder gekozen wachtwoord. Bent u uw wachtwoord vergeten of heeft een andere vraag over uw digitale account? Kijk dan bij de veelgestelde vragen.

 
Hoe word ik gecompenseerd als ik geen krant heb ontvangen?

Als u geen of een verkeerde krant heeft ontvangen, dan compenseren we dit door een creditbedrag aan te maken. Dit bedrag wordt binnen 14 dagen teruggestort op het bij ons bekende IBAN (bankrekeningnummer). U kunt dit ook terugzien op uw bankafschrift. U kunt uw krant ook gewoon online lezen. Weet u niet hoe dit werkt? Ga dan naar de veelgestelde vragen.

 
Hoe verloopt de betaling als ik voorheen via acceptgiro betaalde?

Vanaf 2023 wordt de acceptgirokaart niet meer ondersteund in Nederland. U ontvangt vanaf nu een betaalverzoek. In dit bericht sturen we u uw factuur en vragen we of u om de betaling via een bankoverschrijving over te maken. Houdt er rekening mee dat het enkele dagen duurt voordat uw betaling in ons bezit is.

 
Waarom moet ik naar een ander bankrekeningnummer overmaken?

Uw krant is onderdeel van DPG Media BV. Bij de overgang naar een nieuw abonnement systeem is besloten om ook vanuit deze naam, dus DPG Media BV., te communiceren. Dit is dan ook de reden dat we vanuit deze naam en bijbehorend bankrekeningnummer incasseren.

 
Van welk bankrekeningnummer worden betalingen geïncasseerd?

Uw betalingen worden vanaf een nieuw IBAN bankrekeningnummer geïncasseerd. Het nieuwe bankrekeningnummer van DPG Media is: NL 82 INGB 0009 0339 00. Het kan zijn dat u daar een melding over krijgt van uw bank.

 
Wat kan ik doen als ik een openstaand bedrag over heb gemaakt naar het oude bankrekeningnummer?

U kunt dan contact opnemen met onze klantenservice via ad.nl/service/contact. Wij zorgen ervoor dat de betaling correct wordt verwerkt.

 

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met de klantenservice via ad.nl/service/contact.