All Together Now sluit af met 875.000 kijkers
Een mooie afsluiter voor de laatste aflevering van het tweede seizoen van de zangshow All Together Now. 875.000 mensen zaten gisteravond aan de buis gekluisterd om te zien welk talent er met de titel vandoor zou gaan. Het programma scoort daarmee een negende plek in de lijst van best bekeken programma's, zo blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek.
Delen per e-mail
Er waren gisteravond weer markante persoonlijkheden te zien in de zangshow. Zo maakten de Show Sisters hun entree in kleurrijke jurken, maar ging ook voormalig LA The Voices-zanger Remko Harms de uitdaging aan. Hoewel hij in eerste instantie genoeg punten scoorde om plaats te nemen in de top 3, moest hij later toch afzwaaien nadat een andere kandidaat beter in de smaak viel bij de honderd muziekkenners.
De grote winnares van de avond was de blonde Sera, die met haar stem de honderd juryleden omver wist te blazen. Ze nam het in de finale op tegen de 79-jarige Rotterdammer Jaap Hoogenhout en de Amsterdamse Miss Omayra Stuart. Sera's concurrenten kregen het echter niet voor elkaar om zoveel mogelijk juryleden aan hun kant te krijgen.
Op Wie is de Mol? stemden gisteravond ruim 2,3 miljoen kijkers af. Molloot Gudo Tienhooven deelt in zijn gloednieuwe Gudo Graaft zijn bevindingen over het hitprogramma. Andere programma's die het goed deden waren Wie ben ik (846.000) en Hoogvliegers (719.000). Naar het Achtuurjournaal keken 1.921.000 mensen.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
Huizenprijs ongekend hoog door schaarste: koper kan ‘kiezen’ uit amper twee huizen
Woningzoekenden hebben nog altijd grote moeite om een geschikte plek te vinden. Ze zijn bereid diep in de buidel te tasten, ondanks de economische onzekerheid die de coronapandemie met zich meebrengt. In de huurmarkt ontstaat wel ademruimte. -
‘Terror Theo’ over vrijwillig vertrek uit Big Brother: Ik moest te veel toneelspelen
-
Cabaret op SBS 6 schot in de roos: Brigitte Kaandorp scoort dik een miljoen kijkers
Cabaret op SBS 6 is nu al een groot succes te noemen. De voorstelling Eh… van Brigitte Kaandorp trok gisteren dik 1 miljoen kijkers naar de tv-zender toe. Prima cijfers recht tegenover kijkcijferknaller Wie is de Mol? op NPO 1, dat goed is voor bijna 2,6 miljoen belangstellenden. Op social media heerste ook enthousiasme: ,,Eindelijk weer eens lekker lachen", schrijft Jan de Hoop. -
Ontvang de column van Angela de Jong direct in je mail
Journaliste Angela de Jong schrijft vijf keer per week een column over wat haar opvalt op tv. Wil je een mail ontvangen als de column online staat? Vul hieronder je mailadres in en ontvang de column als nieuwsbrief. -
PREMIUM
Zo veranderen jouw arbeidsvoorwaarden in 2021
De coronacrisis heeft ervoor gezorgd dat we meer dan ooit thuiswerken. Dat heeft óók gevolgen voor ons loonstrookje en de secundaire arbeidsvoorwaarden die werkgevers willen bieden. Wat verandert er in 2021? En wat voor invloed heb je daar als werknemer zelf op?
-
VIDEO Verwisselde de Mol kaarten of enveloppen buiten beeld?
Het grote graven is weer begonnen! Molloot Gudo Tienhooven deelt elk weekend zijn bevindingen over Wie is de Mol?. Hij praat je bij over complotten, vreemde acties en de laatste theorieën. -
PREMIUM
Koken & eten Met dit slimme bord krijgen kinderen tussen 4 en 8 jaar makkelijker hun groente binnen
Een grote groenteproducent ontwikkelde een slim bord dat kinderen helpt meer broccoli, erwtjes en witlof te eten. In het bord zijn vijf trucjes verwerkt. -
1-jarig zoontje Lil' Kleine krijgt peperduur horloge cadeau
Lío, het 1-jarige zoontje van rapper Lil’ Kleine, heeft een peperduur merkhorloge cadeau gekregen. Het gaat om een kleine versie van een zogenoemd Royal Oak-model van het Zwitserse merk Audemars Piguet, dat op normale grootte al snel tienduizenden euro’s kost.