Muziek maken betekent alles voor de schuchtere scholiere Zoë (Vajèn van den Bosch) maar sinds het vertrek van haar vader heeft ze haar gitaar niet meer aangeraakt. Als zij op de fiets wordt aangereden door de tourbus van Mik (Rein van Duivenboden), een Nederlandse superster à la Justin Bieber waar Zoë bepaald geen fan van is, springt er toch een vonk over tussen de twee.
PREMIUM
Muziek maken betekent alles voor de schuchtere scholiere Zoë (Vajèn van den Bosch) maar sinds het vertrek van haar vader heeft ze haar gitaar niet meer aangeraakt. Als zij op de fiets wordt aangereden door de tourbus van Mik (Rein van Duivenboden), een Nederlandse superster à la Justin Bieber waar Zoë bepaald geen fan van is, springt er toch een vonk over tussen de twee. © PR

De filmrecensies van deze week

filmrecensiesHet AD brengt iedere week op donderdag recensies van films die in première gaan. Deze keer: de thriller Prooi, de thriller Inferno, het drama Tonio en de jeugdfilm Hart Beat.

1. Nieuwe gebarentolk doet een ‘Irmaatje’ bij uitbeelden ‘kip zonder kop’

Nieuwe gebaren­tolk doet een ‘Irmaatje’ bij uitbeelden ‘kip zonder kop’

Gebarentolk Irma Sluis (48) veroverde de harten van vele Nederlanders door vol overgave het woord ‘hamsteren’ te tolken, maar in haar afwezigheid maakt opvolgster Corline Koolhof ook indruk. Zij deed vanavond op enigszins hilarische wijze een ‘kip zonder kop’ na. ‘Is die kip zonder kop er nu bewust in geschreven om de huidige gebarentolk een Irmaatje te laten doen?’ luidde een van de vele tweets.
  2. Lady Gaga stuurde Nikkie de Jager berichtje na coming-out: ‘Ik ben zo trots op je’

Lady Gaga stuurde Nikkie de Jager berichtje na co­ming-out: ‘Ik ben zo trots op je’

Nikkie de Jager, wereldberoemd als NikkieTutorials, kreeg na haar coming-out als transgender in januari persoonlijk bericht van niemand minder dan Lady Gaga. De superster, die al eens in een make-upvideo van de YouTube-ster verscheen, stuurde haar een berichtje dat ze ontzettend trots op haar was. Het gesprek nam daarna nogal een ongemakkelijke vorm aan, zo onthult Nikkie vandaag in haar nieuwste video.