Volledig scherm
PREMIUM
Vincent Bijlo © Marco De Swart

Dit is Radio Tour zoals het hoort te zijn

Cabaretier Vincent Bijlo schrijft een keer per week een column over wat hem opvalt op de radio.

 Er waren jaren dat ik er niets meer mee te maken wilde hebben, met die hele Tour de France. Dat fietscircus, dacht ik dan, is niet meer dan een mobiel dopinglaboratorium en een reclamekaravaan. Het is een hysterische polonaise voor mannen die niets beters te doen hebben dan kijken naar wielrenners en lullen, eindeloos lullen over wielrenners. Het is een grote testosterongedreven wanvertoning.

  1. Na ‘Paltrow’s vaginageur’ nu ook ‘penisgeurkaars’ als  statement tegen loonkloof

    Na ‘Paltrow’s vaginageur’ nu ook ‘penisgeur­kaars’ als statement tegen loonkloof

    Vorige week bracht Gwyneth Paltrow’s lifestylemerk Goop een kaars op de markt die zou ruiken naar Gwyneth’s vagina. Taxi, een Canadees reclamebureau, kwam op de proppen met een variant die ruikt naar, jawel, penis. De kaars is qua uiterlijk identiek aan die van Gwyneth maar kost toch 33 procent meer. Daarmee wil het bedrijf de loonkloof aankaarten die er nog steeds tussen mannen en vrouwen bestaat.