Volledig scherm
Edgar en zijn Malou zijn stapelverliefd. © Brunopress/ Instagram (fotomontage)

Edgar Davids (44) heeft relatie met model Malou (23)

updateEdgar Davids heeft een nieuwe vriendin. De 44-jarige oud-voetbalinternational datet HR-manager en model Malou van der Tas (23). De twee zijn al een paar maanden samen, maar komen nu met het liefdesnieuws naar buiten.

Malou bevestigt haar relatie aan mannenblad FHM, waarvoor ze vorig jaar in het lijstje 'mooiste vrouwen van Nederland' eindigde. ,,We hebben er bewust voor gekozen het stil te houden, maar we zijn inderdaad gelukkig samen'', luidt haar korte verklaring. De tortelduifjes reizen momenteel door Zuid-Amerika.

In oktober deelde de knappe blondine, die onder meer is aangesloten bij het Britse modellenbureau 12plusuk, een ietwat mysterieus kiekje met haar volgers waarop de rug van haar vriend te zien is. Het bureau is opgericht voor beauty's die niet helemaal voldoen aan de internationale standaarden voor modellen. ,,Niets is meer rustgevend dan naar hem te kijken terwijl hij foto's maakt'', luidde de update van Van der Tas uit Italië. Op 18 augustus zette ze ook een foto online waarop ze de hand van Edgar vasthoudt.

Samenwonen

Malou woont in Amsterdam en verdient haar geld als HR-manager voor een luxe dameshorlogemerk. Edgar volgt een opleiding voor coach betaald voetbal. De twee zouden naar verluidt zo verliefd zijn dat er al plannen zijn om samen te gaan wonen.

Voor Malou had de Surinaams-Nederlandse Edgar relaties met modeontwerpster Olcay Gulsen (met wie hij zelfs twee jaar verloofd was), actrice Halina Reijn en model Annebel Cunha. Uit zijn relatie met Sarah kreeg de voormalig topvoetballer een zoon, die nu 16 jaar oud is.

Volledig scherm
© Pro Shots
  1. Na ‘Paltrow’s vaginageur’ nu ook ‘penisgeurkaars’ als  statement tegen loonkloof

    Na ‘Paltrow’s vaginageur’ nu ook ‘penisgeur­kaars’ als statement tegen loonkloof

    Vorige week bracht Gwyneth Paltrow’s lifestylemerk Goop een kaars op de markt die zou ruiken naar Gwyneth’s vagina. Taxi, een Canadees reclamebureau, kwam op de proppen met een variant die ruikt naar, jawel, penis. De kaars is qua uiterlijk identiek aan die van Gwyneth maar kost toch 33 procent meer. Daarmee wil het bedrijf de loonkloof aankaarten die er nog steeds tussen mannen en vrouwen bestaat.