Volledig scherm
© RTL

Eerste tv-programma Sylvie Meis is regelrechte flop

Het eerste eigen programma van onderneemster Sylvie Meis is gisteravond op de Duitse zender RTL slecht bekeken. Volgens Duitse media is Sylvies Dessous Models met 1,4 miljoen kijkers een regelrechte flop.

Voor bijna anderhalf miljoen kijkers zou Twan Huys een moord doen, maar in Duitsland (dat 80 miljoen inwoners telt) staat het gelijk aan een ‘miserabel marktaandeel’. Sylvies Dessous Models, waarin La Meis met visagiste Serena Goldenbaum en haar manager Marina Coburger op zoek gaat naar het perfecte lingeriemodel voor haar Meis Enterprise, valt daarmee buiten de 30 meest populaire Duitse tv-programma’s van de woensdag.

Normaal gesproken doet een programma dat primetime om 20.15 uur wordt uitgezonden op RTL het vele malen beter, concludeert Meedia.de het ‘bittere’ resultaat.

Sexy meiden

Sylvie zelf voerde de afgelopen dagen campagne via haar instagramaccount dat 1 miljoen volgers heeft. ,,Kijk en zie mij zoals je me niet eerder zag. Mijn zakenleven en veel privémomenten. Maar ik ga ook op zoek naar de nieuwe Sylvie, en ik kun je vertellen, er zijn heel veel mooie, sexy meiden’', schreef de in Hamburg woonachtige blondine. Ook RTL kondigde de show groots aan. ,,Haar naam is al lang haar eigen merk geworden. Naast een veelzijdige presentatrice is Sylvie Meis ook een succesvolle zakenvrouw. En voor haar eigen lingerie- en lingeriecollectie is de 40-jarige nu op zoek naar het perfecte model’’, klonk het.

Voor de opnames reisde Sylvie, die naar verluidt een relatie heeft met de Tilburgse filmproducer Bart Willemsen, af naar Parijs en Ibiza, omdat ze op die plekken naar eigen zeggen ‘een andere Sylvie’ kan laten zien.

Volledig scherm
© RTL