Volledig scherm
© ANP Kippa

Fedja en Karina nieuwe buren in thrillerserie Nieuwe Buren

Fedja van Huêt en zijn vrouw Karina Smulders zijn te zien in het tweede seizoen van Nieuwe Buren. Het acteursechtpaar speelt de nieuwe buren van Eva en Peter, de personages van Bracha van Doesburgh en Daan Schuurmans.

,,Ze zochten een acteursechtpaar, dan kom je vrij snel bij ons uit", grapte Fedja vrijdag in RTL Boulevard. In het eerste seizoen van Nieuwe Buren speelden Katja Schuurman en Thijs Römer. Over het lot van hun personages Rebecca en Steef is nog niet veel bekend. Rebecca zou nog zeker een aflevering van het tweede seizoen halen, Steef zou vastzitten.

Fedja en Karina spelen Lex en Steffi. ,,Het lastige is dat we eigenlijk alleen mogen zeggen dat ze naast Eva en Peter komen te wonen. En dat ze een groot geheim hebben."

De opnamen voor het nieuwe seizoen Nieuwe Buren beginnen volgende maand. Eind van het jaar is de serie te zien op Videoland, volgend jaar komen de nieuwe afleveringen op televisie.

  1. BN’ers storten zich massaal op viral challenge van Dolly Parton

    BN’ers storten zich massaal op viral challenge van Dolly Parton

    Dolly Parton plaatste gisteren een viertal foto’s van zichzelf waarmee ze de wijze waarop mensen zich op elk sociale media-kanaal weer anders profileren op de hak neemt. ,,Get a woman who can do it all!’’, aldus de 74-jarige countryzangeres, die er vervolgens viral mee ging. Ellen DeGeneres en andere sterren volgden al snel haar voorbeeld. Ook bekend Nederland doet nu een duit in het zakje, wat leidt tot een bonte verzameling hilarische foto’s.
  2. Na ‘Paltrow’s vaginageur’ nu ook ‘penisgeurkaars’ als  statement tegen loonkloof

    Na ‘Paltrow’s vaginageur’ nu ook ‘penisgeur­kaars’ als statement tegen loonkloof

    Vorige week bracht Gwyneth Paltrow’s lifestylemerk Goop een kaars op de markt die zou ruiken naar Gwyneth’s vagina. Taxi, een Canadees reclamebureau, kwam op de proppen met een variant die ruikt naar, jawel, penis. De kaars is qua uiterlijk identiek aan die van Gwyneth maar kost toch 33 procent meer. Daarmee wil het bedrijf de loonkloof aankaarten die er nog steeds tussen mannen en vrouwen bestaat.