Frank Lammers scoort een nummer 1-hit met ode aan Frank de Boer

Als het Nederlands elftal net zo goed scoort als Frank Lammers in de hitlijsten, kunnen we de champagne alvast koud zetten. De Brabander heeft namelijk een nummer 1-hit gescoord met zijn ode aan bondscoach Frank de Boer. Op de melodie van Je veux de l’amour van Raymond van het Groenewoud zingt de acteur passioneel over de trainer van Oranje en dat levert hem de hoogste positie in de iTunes-lijst op.

2 reacties

  • Rick van Wijk

    5 dagen geleden
    Echt onvoorstelbaar, nu die halve zool van de snollebolkes er nog achter en het circus is compleet, oh,ik bid dat we de eerste ronde nog niet doorkomen, dan kan ik het kruidvat weer in,nu heb ik mijn mondkapje vóór mijn ogen omdat die Hazes bij de deuropening staat, als Nederland uitgeschakeld wordt zijn we van al deze onzin af,is dáár trouwens geen vaccin tegen te ontwikkelen.
  • Goffin

    5 dagen geleden
    Lied zal beter scoren dan Frank de Boer
  1. Jaël (25) leent 1000 euro per maand: ‘Voor studie, maar ook gewoon omdat het kan’

    Jaël (25) leent 1000 euro per maand: ‘Voor studie, maar ook gewoon omdat het kan’

    Jongeren die vanaf 2015 begonnen zijn met een studie, zitten door het leenstelsel na het afronden ervan vaak met schulden tot in de tienduizenden euro’s. Hoe gaan jongeren met deze schulden om? Zijn ze zich bewust van de verantwoordelijkheden van het afbetalen? En welke gevolgen brengen dit soort schulden met zich mee op de lange termijn? Wij zoeken het uit in deze reeks. Vandaag deel 2, over maximaal lenende studenten.
  2. Albert Heijn slaat terug in Oranje-rel: juichcape van Jumbo nu ook in hun reclame

    Albert Heijn slaat terug in Oran­je-rel: juichcape van Jumbo nu ook in hun reclame

    Albert Heijn heeft met een reclame gereageerd op de rel die eerder deze week ontstond rond de commercial van concurrent Jumbo. De KNVB probeerde tevergeefs om de EK-reclame van die supermarktketen van de televisie te krijgen, dan wel te laten aanpassen. De spot met de Snollebollekes en de populaire juichcape was volgens de voetbalbond te veel gelinkt aan het EK, terwijl de Albert Heijn een officiële partner is.