Het meest irritante radiospotje van Nederland is...
Het bedrijf Social Deal krijgt dit jaar de Loden Radioleeuw, de prijs voor het meest irritante radiospotje van Nederland. Dat werd zaterdag bekendgemaakt in het NPO Radio 1-programma Radar. Reisorganisatie NRV eindigde op de tweede plek, Kruidvat werd derde.
Delen per e-mail
In totaal brachten 6727 mensen hun stem uit en daarvan ging 38 procent naar Social Deal. Luisteraars ergeren zich vooral aan het geschreeuw in de radioreclame. Daarnaast winden meerdere mensen zich op over de toon waarop de woorden ‘schat, je weet toch?!’ worden uitgesproken.
NRV eindigde op de tweede plek met 34 procent van de stemmen. Kruidvat, dat met name vanwege de stem van actrice Hadewych Minis werd genomineerd, eindigde als derde met 28 procent van de stemmen. Vorig jaar ging het spotje van Eyelove met René Froger er met de prijs vandoor.
Afgelopen week reikte Radar ook al de Loden Leeuw uit voor de meest irritante tv-reclames. Marijke Helwegen won in de categorie meest irritante BN’er voor haar rol een spotje voor een anti-inbraakdeurstrip. Haribo kreeg de prijs voor meest irritante reclamespotje.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
Duizend mensen reageren op dit rijtjeshuis in Ooij
Duizend huishoudens willen hier wonen, in deze tussenwoning aan de Dr. Kochlaan in Ooij, bij Nijmegen. Het betreft een sociale huurwoning van woningcorporatie Oosterpoort met drie slaapkamers en een kale huur van 633 euro per maand. -
Showbytes Douwe pronkt met zijn vrouwen en Katja voelt zich gediscrimineerd
Korte updates van de sterren op sociale media - wij smullen ervan. In de rubriek Showbytes struint de showredactie het web af voor de gekste, mooiste en opvallendste posts van bekend Nederland. Dit artikel wordt gedurende de dag vernieuwd. -
Influencer Mo Bicep aangesproken op inzet van nepvolgers en neplikes
Webshop Bicep Papa van fitnessinfluencer Mo Bicep moet van marktwaakhond Autoriteit Consument & Markt (ACM) stoppen met het inzetten van nepvolgers en neplikes op social media als Instagram. Daarmee worden consumenten misleid, omdat ze zo een te positief beeld krijgen van het bedrijf en de producten. -
PREMIUM
Stiekem toch een dagje naar kantoor: ‘Ik verkoop beter als ik je echt aan kan kijken’
Werk thuis, zegt Rutte. Maar doen we dat ook? In de avondschemer is het eenvoudig koppen tellen achter de verlichte kantoorramen. Sommigen werken op locatie uit noodzaak, anderen omdat ze er mentaal naar snakken om even het huis uit te zijn. -
Matthijs van Nieuwkerk genezen van corona, nieuwe show gaat eindelijk door
Het programma Matthijs Gaat Door gaat eindelijk door. Presentator Matthijs van Nieuwkerk was besmet met het coronavirus, maar is nu genezen meldt een woordvoerder van BNNVara. De afgelopen twee weken werd het nieuwe programma geannuleerd.
-
Máxima krijgt speciale postzegel voor 50e verjaardag
Koningin Máxima wordt op 17 mei 50 jaar. Net zoals koning Willem-Alexander krijgt de koningin daarom een speciale postzegel, meldt PostNL. -
Joe Biden heeft een haat-liefdeverhouding met auto's
De man die vandaag wordt beëdigd als president van de Verenigde Staten komt uit een autofamilie en is een echte petrolhead. Helaas speelde een auto ook de hoofdrol in het meest tragische hoofdstuk uit zijn leven. -
Showbytes André kan ogen niet van Maan af houden en Dave wil relreporter worden