Je kunt Ongehoord Nederland niet anders dan dapper noemen
Angela kijkt tvJournaliste Angela de Jong schrijft vijf keer per week een column over wat haar opvalt op televisie.
Delen per e-mail
Je kunt het niet anders dan dapper noemen. Een nieuwe omroep oprichten in een tijd waarin lineaire televisie al honderd keer dood is verklaard. En dan ook nog één met een rechtse signatuur, terwijl het speelhoekje van Robert Jensen onlangs ten grave werd gedragen wegens een totaal gebrek aan kijkers.
Verder in het nieuws
-
Schadevergoeding voor cover met zoontje Hazes en tekst: ‘Hoe leg je hem dit uit?’
-
‘Weinstein treft schikking met slachtoffers voor 25 miljoen dollar’
De gevallen filmproducent Harvey Weinstein (67) en de leiding van zijn failliete filmstudio treffen een miljoenenschikking met tientallen vermeende slachtoffers van de filmproducent. Het gaat volgens betrokken advocaten om meer dan dertig actrices en voormalig medewerkers van Weinstein. Dat bericht The New York Times. -
Peter Pannekoek ontbreekt bij show maar roast Ali B alsnog in keiharde video
Sinds The Roast van Gordon brak Peter Pannekoek pas echt door bij het grote publiek. Bij Giel Beelen en Johnny de Mol was hij wederom van de partij en was keer op keer de ster van de avond. Bij de Roast van Ali B ontbreekt de cabaretier echter, maar hij kon het toch niet laten om nog even wat van zich te laten horen. ,,Vroeger waren er grenzen, totdat Ali B de dood van zijn eigen vader misbruikte om geld te verdienen.’’ -
Gaby Blaaser is The Bachelorette in Nederlandse versie van RTL
RTL haalt de datingshow The Bachelorette naar Nederland toe met in de hoofdrol voormalig GTST-actrice en tegenwoordig Instagraminfluecer Gaby Blaaser. Het programma is een megahit in de Verenigde Staten en in Nederland was de spin-off The Bachelor al eens te zien. Blaaser is enthousiast: ,,Dit romantische sprookje wil ik echt wel aangaan.’’ -
PREMIUM
Echte egeltjes waren ‘te moe’ voor Staatsloterijreclame
Net als het verfomfaaide hondje Frekkel vorig jaar is ook het piepende egeltje Freddie – het nieuwe dier uit de eindejaarsreclame van de Staatsloterij – hard op weg een internethit te worden. Maar anders dan Frekkel is Freddie niet echt. Darre van Dijk (chief creative officer bij reclamebureau TBWA/Neboko): ‘We hebben een deel van de scènes met een knuffelegel gedraaid’.
-
PREMIUM
Gerrie van der Klei schittert in Anastasia: Fit blijven, maar met een horecamomentje
-
Premium Naar de bios? Check hier de laatste filmrecensies
-
Winactie Win twee kaarten voor BLØF in Ahoy op 14 december
BLØF geeft op 14 december 2019 een concert in Rotterdam Ahoy. Wil jij 2 kaarten winnen? Vul hieronder je gegevens in en doe mee!