Angela de Jong.
Volledig scherm
PREMIUM
Angela de Jong. © Shody Careman

Lidl denkt kennelijk dat iedereen met een kleine portemon­nee erg dom is

Angela Kijkt TVJournaliste Angela de Jong schrijft vijf keer per week een column over wat haar opvalt op tv.

182 reacties

  • Roel Vellekoop

    5 maanden geleden
    Nou nou mevrouw de Jong ,uw niveau daalt met de letter die ik lees. Motiveer nou eens waarom mensen die bij Lidl kopen dom zouden zijn en die ,,meuk,, kopen. Als u iets hebt tegen de hazes clan ,snap ik maar om gelijk lidl in deze hype te betrekken , lezers van t AD zijn dus ook dom daar u aandacht besteed aan dit nutteloze Hazes onderwerp en uw lezers dit lezen .... nee sorry mening geven mag maar mensen gelijk dom noemen, misschien bent u wel dom ,u geeft ze weer aandacht met de column
  • W.A.C. Peels

    5 maanden geleden
    Opmerkelijk verhaal.
  • Ronald Wingerde

    5 maanden geleden
    Hulde weer Angela. Je verwoordt uitstekend het gevoel wat bij mij opkwam tijdens het zien van deze Lidl reclame.
  • P. Tettert

    5 maanden geleden
    Alle reacties op deze column heb ik gelezen. Heerlijke kost! Al die verschillende meningen, oordelen en veroordelingen die n.a.v. deze column zijn geschreven, gaven me een bijzonder inkijkje en hebben me haast een uur lang slappe lach bezorgd. Heerlijke kost mensen! En dankjewel voor al dit slap gelul, die mij een intens lange slappe lach bezorgde 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣!
  • Ed Demenint

    5 maanden geleden
    Helemaal mee eens!!!!!!!!