Limburgactie van MAX trekt bijna 1,2 miljoen kijkers
De belangrijkste live-uitzending van Omroep MAX om geld op te halen voor gedupeerden van de overstromingen in Limburg is gisteravond door bijna 1,2 miljoen mensen bekeken. Dat blijkt uit de cijfers van de Stichting Kijkonderzoek. Het programma was te zien na het NOS Journaal van 20.00 uur.
De uitzendingen eerder op de dag trokken aanzienlijk minder kijkers. Naar de blokjes om 17.10 uur en 19.00 uur keken respectievelijk 331.000 en 588.000 mensen. De drie live-uitzendingen werden gepresenteerd door Jan Slagter en Dionne Stax. De actie leverde 2 miljoen euro op.
Het Journaal van 20.00 uur stond traditiegetrouw bovenaan de lijst met best bekeken programma’s, met 1,77 miljoen kijkers. Op de tweede plek stond De Slimste Mens met 1,58 miljoen kijkers.
Bekijk hieronder onze video’s op het gebied van Show & Entertainment:
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
Zo ontmoedigt je smarthome inbrekers tijdens je vakantie
Vakantie is fijn, maar voor veel mensen kan het achterlaten van hun huis ook veel stress opleveren. Ben jij bang voor inbrekers, heb je huisdieren die niet mee mogen of verwacht je post terwijl jij in een tropisch oord zit? Dan bieden deze smarthometoepassingen soelaas. -
Oproep
Draag jij dezelfde naam als een BN’er, dan zoeken wij jou
Voor een rubriekje op deze site zijn we op zoek naar mensen die dezelfde naam dragen als een bekende Nederlander. Dus heet je óók Ilse De Lange maar ben je niet die zangeres uit Twente of luister je toevallig ook naar de naam Edwin Evers maar heb je helemaal niets met radio maken, mail naar oproep@dpgmedia.nl. We zijn benieuwd: heb je nu juist profijt van jouw bekende naam of is het een last? -
Qmusic en Top 40 verlengen samenwerking voor ‘lange tijd’
Qmusic en de Stichting Nederlandse Top 40 hebben vandaag besloten hun samenwerking voor lange tijd te verlengen. De partijen tekenden vanmiddag het nieuwe contract. Dat maakt Qmusic bekend. -
Yvon Jaspers: We moeten anders omgaan met voedselproductie
Het huidige stikstofprobleem is niet alleen van de boeren. Alle betrokken partijen moeten actief en samen anders gaan kijken naar de manier waarop Nederland met voedsel en voedselproductie omgaat. -
Waarom we steeds vaker een lekke band hebben op vakantie
Auto's hebben steeds vaker een lekke band in het buitenland. Tien jaar geleden ging het in 20 procent van de pechgevallen in het buitenland om een lekke band, nu is dat 29 procent. Dat meldt de Belgische mobiliteitsorganisatie VAB.
-
Interieurinfluencers laten tienduizenden mensen in hun huis kijken: 'Het is een beetje uit de hand gelopen’
Voor sommige interieurstylisten is hun eigen huis hun etalage. Ze delen foto’s en video’s van hun aangeklede woon- en slaapkamers op social media. Hoe is het om zoiets persoonlijks als je huis op het wereldwijde web te zetten? Drie stylisten slash interieurinfluencers vertellen. -
Danny de Munk: Verwijzing naar demonen in hoofd was geen sneer naar Waylon
Danny de Munk had niet de bedoeling een sneer uit te delen aan collega Waylon toen hij deze week in een verklaring de woorden ‘demonen in mijn hoofd’ gebruikte rond zijn overspel, zoals menig lezer al snel dacht. Dat laat hij vandaag weten op Twitter. -
Goldband-zanger Boaz Kok breekt voet tijdens optreden op Rock Werchter
Goldband-zanger Boaz Kok heeft zaterdag tijdens een optreden op festival Rock Werchter een hielbeenbreuk opgelopen. Hij raakte geblesseerd toen hij tijdens het nummer Noodgeval van het podium sprong.