Werbung/Ad 💕Night Night from us.... @sylviedesigns @tahneechristin💭💕 #sylviesdessousmodels

Een foto die is geplaatst door null (@sylviemeis) op

Miljoen mensen zappen weg bij lingerieshow Sylvie Meis

Sylvie Meis liet geen moment onbenut om aandacht te vragen voor haar eerste eigen show op Duitse tv. Het mocht niet baten: Sylvies Dessous Models gaat de boeken in als totale flop.

Gisteravond zagen slechts 640.000 kijkers de ontknoping van Sylvies zoektocht op RTL Deutschland naar een nieuw ondergoedmodel voor haar lingerielijn. Tahnee Christin werd door Meis, haar visagiste Serena Goldenbaum en haar manager Marina Coburger welkom geheten tot de Meis Enterprise-familie.

Sylvies show startte drie weken geleden voor Duitse begrippen al niet best met 1,4 miljoen kijkers. Het aantal kijkers halveerde vorige week tot 720.000 en eindigde gisteravond helemaal als ‘totale flop’ oordeelt Meedia.de. Met 80 miljoen potentiële kijkers had er veel meer ingezeten. ,,Een marktaandeel van 7,2 procent is voor RTL veel te weinig.’’ Helemaal omdat de inleiding - de Duitse GTST Gute Zeiten, schlechte Zeiten - even daarvoor nog een ‘topmarktaandeel’ neerzette. Ruim 20 procent van de tv-kijkers - 1,63 miljoen mensen - keek naar de soap. ,,De winnaar van de dag’’, schrijft Meedia.de.

Volledig scherm
© RTL
Volledig scherm
© RTL