Nikkie de Jager doet make-up Lady Gaga
videoNikkie de Jager, beter bekend als beautyvlogger NikkieTutorials, heeft een bijzondere gast gestrikt voor haar nieuwste video. Niemand minder dan Lady Gaga liet haar make-up doen door de Nederlandse.
Delen per e-mail
De zangeres lanceerde dit najaar haar eigen make-up, en de Brabantse influencer ging aan de slag met producten uit die lijn. Ondertussen bespreken de twee in het filmpje onder meer de toekomstplannen van Lady Gaga.
,,Muziek, muziek", antwoordt de Amerikaanse op de vraag wat ze van plan is in de komende tien jaar. ,,Ik ga voorlopig niet met pensioen, ik wil nog allerlei soorten muziek maken. Ik wil meer films maken, ik wil baby's en ik wil van Haus Laboratories het make-upbedrijf van mijn dromen maken.”
In de video van bijna een half uur vertelt Gaga ook dat ze op het kanaal NikkieTutorials haar eerste make-up tutorial ooit keek. ,,Ik was me aan het verdiepen in de make-upwereld en hoe die geïntegreerd is in social media, en het eerste dat ik keek, waren jouw filmpjes.”
De influencer en de zangeres hadden woensdagnacht op social media nog even contact over de video die ze samen maakten. NikkieTutorials deelde daar het filmpje waarin ze de make-up van de ster doet, waarop Gaga antwoordde: ,,Ik zie er zo goed uit, ik weet niet wat ik met mezelf aanmoet.”
Eerder deed Nikkie al de make-up van onder meer Kim Kardashian.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
PREMIUM
Boerin Bertie chauffeur in nieuw programma Yvon Jaspers: ‘Ik hou van alles dat groot en lomp is’
Boerin Bertie is de bestuurder van de camper in het nieuwe programma Onze boerderij in Europa van Yvon Jaspers. Iets wat in eerste instantie helemaal niet op de planning stond. -
VIDEO
959.000 kijkers zien make-over van hondentrimster Marjo in Chantals Beauty Camper
Chantal Janzen heeft met haar nieuwe RTL4-programma bijna een miljoen mensen weten te trekken. Naar Chantals Beauty Camper keken gisteravond zo’n 959.000 mensen. Daarmee staat het programma op plek 10 in de kijkcijferlijst, aldus Stichting KijkOnderzoek. -
PREMIUMdragons' den
De Dragons zijn terug: ‘Mensen moeten niet denken dat we hier een beetje decadent zitten te doen’
‘Een feestje’ noemt miljonair Michel Perridon Dragons’ Den. Het programma gaat morgen zijn tweede seizoen in. Deze site keek mee achter de schermen. De magie? ‘Er is zo veel vindingrijkheid.’ -
Breng foto's van je (over)grootouders tot leven met deze nieuwe techniek
Kijk jij wel eens naar foto's van je (over)grootouders en vraag je je daarbij af hoe ze in het echt bewogen en lachten? Met een nieuwe functie van MyHeritage, een stamboomservice uit het Verenigd Koninkrijk, is dat nu mogelijkheid geworden. Op die manier kun je je voorouders zien als nooit tevoren. -
6
Verplichte kusjes en knuffels voor oma en opa: doen of niet?
Bijna elke ouder kent de situatie wel: je komt opdagen voor een verjaardag of andere familiebijeenkomst met je kinderen en de tantes, ooms en grootouders komen onmiddellijk aangesneld om je kinderen te overladen met kusjes en knuffels. Natuurlijk is dat goed bedoeld, maar je ziet ook dat je kinderen enigszins overweldigd worden door al die handen, armen en lippen.
-
De showrooms zijn weer open, maar ‘Proefrit aan huis is een blijvertje’
Hoewel het weer is toegestaan om fysiek autoshowrooms te bezoeken – zij het beperkt en op afspraak – zal een proefrit aan huis populair blijven. Dat verwacht autozoekwebsite AutoTrack.nl naar aanleiding van een onderzoek onder autokopers. ‘Corona was de aanleiding voor dit idee, maar steeds meer mensen kiezen voor service en gemak van een proefrit op locatie.’ -
Acht The Voice-talenten nu al te horen op Qmusic
Morgen starten op RTL 4 de liveshows van The Voice of Holland. Maar door de Qmusic Top 40 Challenge maken de acht overgebleven talenten kans om elke donderdag al op de radio gedraaid te worden. Hiervoor zijn Qmusic en RTL een samenwerking aangegaan. -
9
Record na record voor de Meilandjes: 'Beter voor je humeur dan een pilletje Prozac’
De Meilandjes breken kijkcijferrecord na kijkcijferrecord. Van het kopen van een kasteel, oneliners als ‘wijnen, wijnen wijnen’ tot het knuffelen van koeien: de kijkers smullen van alle perikelen die zich binnen het flamboyante gezin afspelen. Wat is hun geheim?