Tele2 krijgt Loden Leeuw voor meest irritante reclame

VideoDe reclame van Tele2 is volgens kijkers van het consumentenprogramma Radar de meest irritante reclame. Dat werd in de uitzending van vanavond bekendgemaakt. De reclame kreeg 48 procent van de stemmen. Jan Smit werd uitgeroepen tot de meest irritante BN'er in een reclame.

  1. Jaël (25) leent 1000 euro per maand: ‘Voor studie, maar ook gewoon omdat het kan’

    Jaël (25) leent 1000 euro per maand: ‘Voor studie, maar ook gewoon omdat het kan’

    Jongeren die vanaf 2015 begonnen zijn met een studie, zitten door het leenstelsel na het afronden ervan vaak met schulden tot in de tienduizenden euro’s. Hoe gaan jongeren met deze schulden om? Zijn ze zich bewust van de verantwoordelijkheden van het afbetalen? En welke gevolgen brengen dit soort schulden met zich mee op de lange termijn? Wij zoeken het uit in deze reeks. Vandaag deel 2, over maximaal lenende studenten.