Tele2 krijgt Loden Leeuw voor meest irritante reclame
VideoDe reclame van Tele2 is volgens kijkers van het consumentenprogramma Radar de meest irritante reclame. Dat werd in de uitzending van vanavond bekendgemaakt. De reclame kreeg 48 procent van de stemmen. Jan Smit werd uitgeroepen tot de meest irritante BN'er in een reclame.
Delen per e-mail
Het telecombedrijf nam de prijs in ontvangst, maar gaf aan zelf tevreden te zijn over de reclame. ,,Ook heel veel mensen vinden het wél leuk." In de commercial is de rapformatie De Jeugd van Tegenwoordig te zien als 3 mannen op leeftijd. Ze zijn in de weer met hun telefoon en bezigen de slogan 'niet omdat het moet, maar gewoon omdat het kan'. Andere genomineerde reclames waren Airwick, Tuc, Leenbakker en Beter Bed.
Jan Smit
De prijs voor de meest irritante BN'er in een reclame ging naar Jan Smit (Pearle). Hij gaf aan trots te zijn dat hij het beeldje kreeg. ,,Als je meedoet, wil je winnen." Presentatrice Antoinette Hertsenberg vond die opmerking misplaatst omdat de zanger hiermee de klachten van kijkers daarmee niet serieus neemt.
De Volendammer liet met 33 procent van de stemmen onder anderen Ruben Nicolai (Youfone) en René Froger (XLS Medical) achter zich. In de categorie BN'ers waren ook Frans Bauer (Robijn) en Anita Witzier (Stella fietsen) in de race.
De Loden Leeuw wordt sinds 2008 uitgereikt door het TROS-programma Radar. Vorig jaar won Tui en was Adelheid Roosen de meest irritante BN'er.
Verder in het nieuws
-
PREMIUM
Marleen is dé Mrs. Robinson: Bij haar kunnen kandidaten hun verhaal kwijt
-
Plagiaatzaak Pharrell krijgt staartje: interview toont aan dat hij liegt
De vorig jaar afgeronde plagiaatzaak rond het nummer Blurred Lines krijgt nu toch nog een staartje. Hoewel Pharrell Williams en Robin Thicke de nabestaanden van Marvin Gaye al aan het terugbetalen zijn omdat hun liedje te veel lijkt op zijn hit Got to Give It Up, stapte de familie Gaye gisteren wederom naar de rechter. Dat meldt The Hollywood Reporter. -
Showbytes Teddy wil niet naar Bibi luisteren, Freek wordt verwend in bed
Korte updates van de sterren op sociale media – wij smullen ervan. In de rubriek Showbytes struint de showredactie het web af voor de gekste, mooiste en opvallendste posts van bekend Nederland. Dit artikel wordt gedurende de dag vernieuwd. -
Rel na rel voor André Hazes in Nederland, terwijl België de volkszanger omarmt
Sinds André Hazes bekendmaakte dat hij weg is bij Monique en een relatie heeft met Bridget Maasland, belandde hij in Nederland van de ene in de andere mediarel. Gaat het niet over zijn liefdesleven, dan wel over een foto met Zwarte Pieten die hij op social media deelt. Hoe anders is dat bij onze zuiderburen, die hem massaal in hun hart hebben gesloten. -
PREMIUM
Henny Huisman wacht Anastacia op na première: ‘Mag ik je hand kussen?’