Rik van de Westelaken in Wie is de Mol?
Volledig scherm
PREMIUM
Rik van de Westelaken in Wie is de Mol? © AvroTros

Wie is de Mol?-deelnemers doen er alles aan om geheim te blijven, maar helaas

Jarenlang lukte het de Wie is de Mol?-deelnemers maar niet om tijdens de opnameperiode stil te blijven op social media. Hierdoor was het vijf jaar op een rij mogelijk om te zien welke deelnemers in een vroegtijdig stadium van het spel af zouden vallen. Dit jaar hebben de deelnemers zich beter dan ooit aan de mediastilte gehouden, maar toch zijn ze gespot. 

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    19

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.