Volledig scherm
PREMIUM
© AVROTROS

WIDM-deelneemster Jaike kon de eerste nacht niet slapen: 'Heel pittig was het’

InterviewJaike Belfor ziet het meedoen aan Wie is de Mol?, dat vanavond weer van start gaat op NPO 1, deels als een psychologisch experiment. ‘Ik probeer mijn angst te overwinnen’, aldus de actrice en vechtsporter die bij menig Molloot nú al hoog op het verdachtenlijstje staat.

Het moment van bekendmaking is alweer enkele weken geleden, maar Jaike Belfor (42) kan het nog steeds wel van de daken schreeuwen: ‘Ja, ik doe mee aan Wie is de Mol?!’ ,,Ik ging half dood van de spanning. Ook omdat sommige mensen in mijn omgeving een vermoeden hadden.’’

  1. BN’ers storten zich massaal op viral challenge van Dolly Parton

    BN’ers storten zich massaal op viral challenge van Dolly Parton

    Dolly Parton plaatste gisteren een viertal foto’s van zichzelf waarmee ze de wijze waarop mensen zich op elk sociale media-kanaal weer anders profileren op de hak neemt. ,,Get a woman who can do it all!’’, aldus de 74-jarige countryzangeres, die er vervolgens viral mee ging. Ellen DeGeneres en andere sterren volgden al snel haar voorbeeld. Ook bekend Nederland doet nu een duit in het zakje, wat leidt tot een bonte verzameling hilarische foto’s.
  2. Na ‘Paltrow’s vaginageur’ nu ook ‘penisgeurkaars’ als  statement tegen loonkloof

    Na ‘Paltrow’s vaginageur’ nu ook ‘penisgeur­kaars’ als statement tegen loonkloof

    Vorige week bracht Gwyneth Paltrow’s lifestylemerk Goop een kaars op de markt die zou ruiken naar Gwyneth’s vagina. Taxi, een Canadees reclamebureau, kwam op de proppen met een variant die ruikt naar, jawel, penis. De kaars is qua uiterlijk identiek aan die van Gwyneth maar kost toch 33 procent meer. Daarmee wil het bedrijf de loonkloof aankaarten die er nog steeds tussen mannen en vrouwen bestaat.