Tadej Pogacar wint op Luz Ardiden zijn derde etappe van deze Tour de France.
Volledig scherm
Tadej Pogacar wint op Luz Ardiden zijn derde etappe van deze Tour de France. © AFP

Jumbo-Visma vol onbegrip over coach Pogacar: ‘Dat moet hij niet zeggen’

De keiharde conclusies van de coach van Tadej Pogacar over het matige niveau van diens concurrentie deze Tour de France, zijn niet goed gevallen bij Jumbo-Visma's sportief directeur Merijn Zeeman.

35 reacties

  • bjorn Roos

    2 maanden geleden
    Goeie drugs, volgens jaar pas te zien welke hij gebruikt.
  • van der Meulen

    2 maanden geleden
    Google maar eens op Gianetti. Was in een vorig wielerleven al bijna naar de wielerhemel! L.A had dezelfde argumenten. We lopen weer achter de feiten aan. 5.7 W/kg terwijl je diarree hebt... opmerkelijk!
  • Danny Hulsker

    2 maanden geleden
    Hij vergeet dat er massale valpartijen zijn geweest waar Jumbo renner steeds bij betrokken waren en Pogacar niet. Hij moet toch weten dat een paar keer goed vallen geen goed doet voor je gestel en conditie. Ik denk dat een fitte, niet gevallen Roglic het hem wel lastig zou maken. In de eerste week reed Vingegaard ook bij Tadej weg.
  • F. Saarloos

    2 maanden geleden
    Ik wil deze coach even meegeven dat we eerder een renner hebben gekend met uitzonderijke prestaties. Na jaren kwam men erachter dat de betrokken renner een beetje werd 'geholpen'. Ik wil niet suggereren dat dit hier ook het geval is, maar het lijkt me niet slim om andere collega renners op tekortkomingen te wijzen. Wees dankbaar dat je zo goed bent en wordt niet hoogmoedig. Want dan kunnen gedachten ontstaan zoals hiervoor beschreven
  • Pieter Prins

    2 maanden geleden
    De enige 2 die Pogacar enigzinds kunnen bedreigen zijn Roglic en Bernal. De ene is gevallen en de andere koos de Giro. De concurrentie is inderdaad wel zwak.
  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    23

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.