Chris Smeekes, oud-directeur van de STER, met Loeki
Volledig scherm
PREMIUM
Chris Smeekes, oud-directeur van de STER, met Loeki © Marco Okhuizen

Oud-STER-baas vecht voor Loeki de Leeuw: Loeki is een goudmijn!

Loeki de Leeuw keert terug op de buis. Dat is de overtuiging van oud-STER-baas Chris Smeekes die al een jaar lang de comeback van het leeuwtje in de reclameblokken probeert af te dwingen. Een persoonlijke missie van de 93-jarige Loeki-ambassadeur.

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    25

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.