PREMIUM
Oud-STER-baas vecht voor Loeki de Leeuw: Loeki is een goudmijn!
Loeki de Leeuw keert terug op de buis. Dat is de overtuiging van oud-STER-baas Chris Smeekes die al een jaar lang de comeback van het leeuwtje in de reclameblokken probeert af te dwingen. Een persoonlijke missie van de 93-jarige Loeki-ambassadeur.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
Mijn bevalling
Doete is verloskundige en heeft een ‘droombevalling’: ‘Ik voelde dat ik al op 9 centimeter zat’
Bevallen: vrouwen doen het al eeuwen en raken er nooit over uitgepraat. Bevallingen zijn prachtig, loodzwaar en veranderen je leven. In deze serie bevallingsverhalen creëren ouders openheid door het eerlijke verhaal van hun bevalling te delen. Verloskundige Doete Reitsma (33) wist zeker dat ze in het ziekenhuis wilde bevallen, tot ze zwanger werd. -
210
Formule 1 kijken wordt duurder: Viaplay verhoogt abonnementskosten
Slecht nieuws voor de mensen die het komende Formule 1-seizoen bij Viaplay willen volgen: de streamingdienst gaat de prijzen van een maand- en jaarabonnement verhogen. -
reactie Viaplay202
Ondanks alle kritiek toch fors hogere prijzen Viaplay: ‘Laatste zetje om abonnement op te zeggen’
Na de felle kritiek op de nieuwe Formule 1-commentatoren en klachten over beeldhaperingen ligt streamingsdienst Viaplay opnieuw onder vuur. De abonnementsprijs gaat omhoog. ,,Dit is de druppel.” -
Getest: dit is de beste wasdroogcombinatie
Wat is de beste wasdroogcombinatie? En welke heeft de beste prijs-kwaliteitverhouding? De Consumentenbond geeft antwoord. -
NPO en RTL schrappen nog meer reclames in talkshowbattle
Voorafgaand aan de NPO-talkshow Op1 wordt ook in de tweede week van de talkshowbattle geen reclameblok uitgezonden. Dat heeft de STER, die gaat over de reclame op de publieke zenders, vandaag bevestigd. RTL 4 houdt Jinek het hele eerste seizoen reclamevrij.
-
Weer ruim 2,8 miljoen kijkers voor Heel Holland Bakt
Heel Holland Bakt blijft ook dit seizoen een groot succes. Naar de zesde aflevering keken op NPO 1 net als vorige week ruim 2,8 miljoen mensen, meldt Stichting KijkOnderzoek. De Omroep MAX-show was daarmee ruimschoots het best bekeken programma op primetime. -
-
-
Adverteerders in de aanval: Nederlander betaalt prijs voor reclamevrije NPO
Als de publieke omroep reclamevrij wordt, gooit de overheid zomaar 100 miljoen euro van de rijksbegroting weg. Dat stelt de Nederlandse adverteerdersbranche vandaag in een paginagrote advertentie in het AD. ‘Het idee van een reclamevrije publieke omroep klinkt sympathiek, maar wie vertelt de waarheid? Dat de gewone Nederlander straks de prijs betaalt!’ -
Met video12
Dit is nu de meest verkochte autokleur ter wereld
Chemieconcern BASF heeft uitgezocht wat wereldwijd de populairste exterieurkleuren van nieuwe auto’s zijn. De verrassing is dat er steeds meer bijzondere kleuren bijkomen, zoals bijvoorbeeld ‘violet’. Bij de top 3 is het al jaren stuivertje wisselen tussen zwart, wit en grijs.