Cor Jansen, directeur Utrecht Marketing.
Volledig scherm
PREMIUM
Cor Jansen, directeur Utrecht Marketing. © Marnix Schmidt

Hoe rasoptimist Cor Jansen Utrecht aan heel de wereld weet te verkopen: ‘Dat ik deze prachtige stad een stukje mooier mag maken, maakt me blij’

Supernetwerker Cor Jansen vierde grote successen met het binnenhalen van de grote wielerrondes: de Giro, Tour en Vuelta kozen voor etappes in Utrecht. Als directeur van Utrecht Marketing moet hij nu de stad verkopen aan de buitenwereld. ,,Ik sta altijd aan.’'

  1. Met Plaatsievrij zie je meteen of er plek is in je favoriete restaurant: ‘Dit kan ook na corona een oplossing zijn’
    PREMIUM

    Met Plaatsie­vrij zie je meteen of er plek is in je favoriete restaurant: ‘Dit kan ook na corona een oplossing zijn’

    Eén app waarmee je realtime kan zien hoe druk het is bij je favoriete café, winkel of kapper en als het nodig is meteen reserveren. Met deze applicatie willen ondernemers Ruben van der Veldt en Abdel el Messaoudi het klanten zo makkelijk mogelijk maken tijdens deze pandemie. Voordeel is dat je niet meer op verschillende sites hoeft te kijken. ,,We denken dat het ook na corona een goede oplossing kan zijn.’’

In samenwerking met indebuurt Utrecht

  1. Kinderen in azc's hebben veel last van stress en angst
    Play

    Kinderen in azc's hebben veel last van stress en angst

  2. Christina kreeg een hartaanval en leeft nu op batterijen
    Play

    Christina kreeg een hartaanval en leeft nu op batterijen

Utrecht