Volledig scherm
Gert Lukassen en Frans van Seumeren presenteren het shirt met daarop de nieuwe rugsponsor. © Foto FC Utrecht

Nieuwegeins familiebedrijf prijkt op de plek van spelersnaam op FC Utrecht-shirt

Het Nieuwegeinse familiebedrijf van Gert Lukassen prijkt met haar merk ‘Ready to Eat’ voor de rest van dit seizoen op de achterkant van het shirt van FC Utrecht.

,,Ik ben er ontzettend trots op dat wij met Ready to Eat de rug van het FC Utrecht-shirt gaan sieren”, zegt Gert Lukassen, eigenaar van het in Nieuwegein gevestigde bedrijf, dat hij samen met zijn zonen Jerry en Michel runt. ,,Als groot supporter van FC Utrecht ben ik al jarenlang aanwezig bij de thuiswedstrijden, die ik vanuit de skybox van ons bedrijf bekijk. Met Ready to Eat timmeren wij flink aan de weg en via het rugsponsorschap en de exposure rondom thuiswedstrijden willen wij de naamsbekendheid van ons merk nog verder vergroten”, zegt Lukassen op de website van FC Utrecht. Ready to Eat is leverancier van gewassen groente en fruit.

Met het vastleggen van Ready to Eat heeft FC Utrecht het collectief shirtsponsoren compleet. Op de Nike-tricots zijn ook de hoofdsponsor Zorg van de Zaak, rugsponsor én connectiviteitspartner T-Mobile en mouwsponsor Dassy vertegenwoordigd.

Niet blij

Niet alle supporters zijn overigens blij met de sponsornamen op de rug van het FC Utrecht-shirt, zo valt op te merken aan de reacties op de Facebookpagina van FC Utrecht. De supporters missen de spelersnamen op de rug van het shirt, die vorig seizoen plaats maakte voor sponsornamen. ,,Weer geen namen op de shirts", klaagt een supporter. Een andere FC Utrecht-fan merkt op dat de spelers steeds meer op Formule 1 auto's gaan lijken met al die reclame.

✉ Elke ochtend up-to-date met het laatste nieuws uit Utrecht & omstreken?
Schrijf je hier in!

 WhatsApp ons!

Heb jij een nieuwstip of opmerking? Stuur ons een bericht op 06-52470104 of stuur een email naar: un.stad@ad.nl

In samenwerking met indebuurt Utrecht

Utrecht