Volledig scherm
De boodschap voor Shirley die zaterdag boven Utrecht te zien was. © Beeldboot/Gertjan Kooij

Peperdure liefdesbrief krijgt happy end: ‘Shirley wil terug bij anonieme aanbidder’

Hij moest 2000 euro neertellen om haar terug te krijgen, maar de actie lijkt te zijn gelukt. De Utrechtse Shirley heeft inmiddels contact met haar anonieme aanbidder.

Dat zegt Bert van de Bunte, eigenaar van Dutch Air Advertising, het bedrijf dat dit weekend verantwoordelijk was voor een veelbesproken reclamestunt. Gisteravond cirkelden drie vliegtuigjes boven de Utrechtse  Rivierenwijk, om Shirley te feliciteren met haar verjaardag. Daarnaast uitte hij ook een hartenkreet. Op de spandoeken was te lezen: ‘Happy birthday Shirley, geef me een tweede kans, ik mis je enorm!’

Boodschap

Wie Shirly en haar anonieme aanbidder zijn, is vooralsnog onbekend. Maar de liefdesboodschap heeft wél effect gesorteerd, zegt Van de Bunte. ,,Ik heb vandaag even contact gehad met de klant. Hij meldde dat de boodschap was aangekomen en bedankte me voor alles.  Volgens hem is de kans groot dat het goed komt tussen die twee.”

Ook voor Van de Bunte was het geen alledaagse opdracht. ,,Het gebeurt niet vaak dat we met drie vliegtuigjes tegelijk de lucht in gaan om een boodschap voor het voetlicht te brengen. Maar hij wilde haar echt heel graag terug.”

In de tuin

Zó graag, dat hij daarvoor diep in de buidel moest tasten. ,,In totaal kostte hem dit zo'n 2000 euro,” zegt Van de Bunte. ,,Maar hij wist wel wat hij deed hoor. Hij wist dat Shirley haar verjaardag in de tuin aan het vieren was. Dus er was grote kans dat ze zijn boodschap zou lezen. En dat is dus gelukt.”

✉ Elke ochtend up-to-date met het laatste nieuws uit Utrecht & omstreken?
Schrijf je hier in!

 WhatsApp ons!

Heb jij een nieuwstip of opmerking? Stuur ons een bericht op 06-52470104 of stuur een email naar: un.stad@ad.nl

Of ga naar de site van Whatsapp en stuur daar je bericht door.

In samenwerking met indebuurt Utrecht

Utrecht