Volledig scherm
© ANP

Twee personen ademen rook in bij brandje in wooncentrum Bilthoven

Aan de Gregoriuslaan in Bilthoven heeft aan het einde van de middag een brandje gewoed in wooncentrum Schutsmantel voor senioren. Op de eerste verdieping was een magnetron in brand gevlogen. 

De brandweer had de situatie snel onder controle. Alle bewoners moesten korte tijd naar buiten. Twee personen hebben rook ingeademd. Ambulancepersoneel heeft zich over hen ontfermd. De brandweer heeft het complex geventileerd. Over de oorzaak van het brandje is nog niets bekend.   

In samenwerking met indebuurt Utrecht

Utrecht