Volledig scherm
De slogan van de Utrechtse kapsalon Local Heroes is genomineerd voor de Slechtste Slogan van 2016. © Marijn van Gelder

Utrechtse bedrijven genomineerd voor Slechtse Slogan

Twee Utrechtse bedrijven zijn genomineerd voor de Slechtste slogan van 2016. Het gaat om houthandel Th. Van Straalen met de tekst 'Zaag u niet uit de naad. Wij zagen alles op maat' en hairsalon Local Heroes met de slogan 'Zit je haircut?'.

Medewerker Danilo Thomas van Local Heroes maakt zich geen zorgen over de nominatie. ,,Elke reclame is mooi genomen.''

Tien bedrijven zijn genomineerd voor de prijs, waarvoor tweehonderd slogans werden ingestuurd. De prijs voor Slechtse Slogan wordt voor de vijfde keer uitgereikt. Eerder wonnen ‘Iedere paal gaat erin’ (Heibedrijf Steenman), ‘Een timmer timmert, een tandarts boort, maar wij zitten lekker in Velsen Noord’ (aannemer Leon Braak), ‘It’s De Cock that makes de man’ (Jan de Cock mode) en ‘The worst musical ever’ (Hema de musical).

Dit zijn de tien genomineerden:
Aad Kentie. Wie kentie niet?! (Aad Kentie, koffie- en snackcorner, Rotterdam, Zuid-Holland)
Food to Thai for! (Thai from Sky, Thais restaurant, Amstelveen, Noort-Holland)
Linger Onroerendgoed Makelt het voor elkaar! (Linger Onroerendgoed, makelaar, Amsterdam, Noord-Holland)
Tiet voor een goede BH (Hullegie, lingeriewinkel, Epe, Gelderland)
We’re full of crêpe! (Creppies, mobiele foodtruck, Vlaardingen, Zuid-Holland)
Wie niet horren wil moet maar voelen (Horrenpartners, hordeuren en –ramen, Lonneker, Overijssel)
Wij spelen open taart (Strik Patisserie, Nijmegen, Gelderland)
Your shit is my food! (L.P. Reith, loodgietersbedrijf, Den Haag, Zuid-Holland)
Zaag u niet uit de naad. Wij zagen alles op maat (Th. Van Straalen, bouwmaterialen, Utrecht)
Zit je haircut (Local Heroes, hairsalon en barber, Utrecht)

Algemeen Dagblad gebruikt je persoonsgegevens om deze reactie te kunnen plaatsen. Meer informatie vind je in ons privacy statement

In samenwerking met indebuurt Utrecht

Utrecht