In de rij voor een tompouce.
Volledig scherm
PREMIUM
In de rij voor een tompouce. © Peter de Jong Fotografie

Honderden auto's rijden door een drive-thru voor een tompouce: ‘Iedereen in Spijkenisse wil er één’

Aan komen rijden, raampje open en de tompoucen kunnen naar binnen. Met honderden zijn ze vandaag naar de tompouce drive thru gekomen. Het is deze ochtend een komen en gaan bij de drive thru van meesterbakker Voskamp in Spijkenisse. ,,Iedereen in Spijkenisse wil een tompouce.’’

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen
    25

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.